Patrijs Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 27 mei gezaaid en vandaag: @Lievro : Heb je nog bij gezaaid? Quote De moestuin van Patrijs
Lievro Geplaatst: 15 juni 2020 Auteur Geplaatst: 15 juni 2020 Niet meer bijgezaaid voorlopig. Vrijdag hebben we hier sinds heel erg lang een 5mm water gehad en de kieming is hierdoor wonderwel begonnen. Er komen hier en daar plantjes boven de grond. ik dacht dat jij op ruggen zaaide? Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 Ik heb de 4e gezaaid en er lijkt voorzichtigjes wat te komen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lievro Geplaatst: 2 juli 2020 Auteur Geplaatst: 2 juli 2020 8 weken na het zaaien staat het witloof overal boven. Hopelijk groeit het nog naar behoren. Quote
Patrijs Geplaatst: 2 juli 2020 Geplaatst: 2 juli 2020 Hier staat het ook boven (5-10 cm) maar het staat er erg minnetjes bij. Dat komt door de droogte en het staat ook nog eens op een van de drogere stukken van de tuin. Het wordt denk ik dunnen en het dunsel weer planten om alsnog voldoende pennen te krijgen. Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 15 juli 2020 Geplaatst: 15 juli 2020 Ik had best aardige plantjes staan. Een beetje teveel onkruid er omheen, dus ik heb gisteren even alles netjes gemaakt. En vanmorgen waren er bijna geen plantjes meer, alles afgepikt/opgegeten door vogels (mussen) Ook de andijvie en radicchio moesten het ontgelden. En ik had er nog wel een gaas-paneel bovenop liggen, dat hielp eerdere jaren nog wel... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 15 juli 2020 Geplaatst: 15 juli 2020 Huh, zelfs mussen doen dat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 15 juli 2020 Geplaatst: 15 juli 2020 Ja, jong bietenblad is ook favoriet. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 15 juli 2020 Geplaatst: 15 juli 2020 Aha dat zijn de boosdoeners van mijn bietenblad dan..gewoon afgeknipt en niks meer te zien van het blad alleen het steeltje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 15 juli 2020 Geplaatst: 15 juli 2020 nou, bij mij snavelen ze steeds hoekjes en scheurtjes in/uit het jonge blad. Uiteindelijk is alleen het steeltje over ja. Maar dat van jou zouden ook konijnen kunnen zijn? Witlof: Bietjes: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 15 juli 2020 Geplaatst: 15 juli 2020 Ja ik zag het ook in je update. Dat is heel iets anders. Nee geen konijnen..muizen misschien dan. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 17 juli 2020 Geplaatst: 17 juli 2020 Dit is mijn zielige witlof rijtje, ik heb zéker het verkeerde plekje gekozen. Tussen halflate aardappels en spruitkool🙁 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lievro Geplaatst: 14 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2020 Veel betere kwaliteit van wortels hier dit jaar. Hopelijk resulteert dit in nog mooier witloof Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.