Jorieke123 Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Ik heb wel interesse in de aster en de vlinderstruik? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 januari 2019 Auteur Geplaatst: 22 januari 2019 We wachten af.....ik ga voor die tijd nog salvia’s bestellen. Vond die hotlips van jou zo mooi en lang doorbloeien. Maar dan de roze variant....bij kwekerij Bastin. Ik weet dat je niet van de roze bent, maar heb je eventueel interesse in een stek tegen die tijd? Ga je de pink lips bestellen?Ik zag de soort icing sugar die is ook leuk Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 januari 2019 Auteur Geplaatst: 22 januari 2019 Vreemd ik heb van de week op het bericht van Nasuada en Jorieke gereageerd maar het antwoord staat er niet Ik heb het genoteerd Asters is geen probleem de andere dingen even afwachten de Love and wishes is gestekt samen met nog enkele andere savia's alleen de bordjes zijn eraf.Maar de plant staat in de tuin dus die zal ik opnieuw stekken.Vlier is nog klein maar groeit nogal hard even afwachten wat die doen en de vlinderboom heb gestekt zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn maar nu met dit weer...? Quote
Ciska Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Ga je de pink lips bestellen?Ik zag de soort icing sugar die is ook leuk “Icing sugar” ......Zo’n kleur ja en een lichtere roze en misschien ook wel een witte. Geen hoge variant, want ik wil ze combineren met een hoge soort lavendel. Pink lips kan ik in hun assortiment nergens vinden Quote
Goldfish Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Wat vraagt de goede man voor de ge-ente komkommers ongeveer? Kan ze lokaal hier ook kopen maar vind ze aan de prijs. Wilde vorig jaar zelf enten, maar had nul opkomst van de zaden van de entplant die Vreeken mij verkocht had. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 januari 2019 Auteur Geplaatst: 22 januari 2019 vorig jaar waren ze geloof ik 4 euro per stuksuper mooie komkommers van gehad en veel Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 januari 2019 Auteur Geplaatst: 22 januari 2019 Net even gekeken hij staat er inderdaad niet bij, hij is het zelfde als mijn Hotlips maar dan in het roze. Ik had beter niet kunnen kijken!Ik vind salvia Red gold and green wel mooien echinacea tomato soep en Big kahunaWanneer ga je bestellen? Quote
Ciska Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Ergens in maart .....leveren altijd wel snel. Ik heb ook nog wat kruiden op mijn lijstje staan.... Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 januari 2019 Auteur Geplaatst: 22 januari 2019 Ik denk er nog even over na Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Gele vlinderboom is dat echt een boom boom of? google wil me geen info geven en blijft me naar struik sturen Ijzerhard wil ik graag proberen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 januari 2019 Auteur Geplaatst: 23 januari 2019 Vlinderbomen zijn meer struikvormig.Ijzerhad pot ik voor je op zo gauw ze weer boven gaan komen. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Thanks dan hou ik het even bij de ijzerhard. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
henkg Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Als er nog eentje is, dan graag een Brown Turkey stek. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 januari 2019 Auteur Geplaatst: 23 januari 2019 Ja is er nog Henk Quote
Goldfish Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 @ Angela, zal over de komkommers nadenken. Kosten hier 4,95 euro , maar heb dan maar keus uit 1 anoniem ras. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Je bedoelt toch gewoon vlinderstruik Angela? Buddleja? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 januari 2019 Auteur Geplaatst: 23 januari 2019 Vincent hier hebben ze ook maar 1 soort de naam weet ik zo niet meer.Ze hebben ook nog snackkommer maar die zijn niet geent. Jorieke ja gele buddleja staat er ook bij. Geen laagblijvende. Quote
Ciska Geplaatst: 24 januari 2019 Geplaatst: 24 januari 2019 Hoeveel spuiten wil je? Heb er twee van 20ml en 5 van 10 ml, als je nog wat wil geef dan ff een gil Als je weer op een show komt, zou je dan een snuggel voor mij mee willen nemen? Die van mij wordt echt oud en warmt niet meer goed op.. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 januari 2019 Auteur Geplaatst: 24 januari 2019 Als het kan 2 van 20 en dan 2 van 10? Ik kom nog op 1 show voor de MTFD dat is in maart maar die hebben nooit geen dingen te koop.Eerste waar ze iets hebben is TielDaar ga ik ook nog wat mutsen voor bestellen bij de zelfde als vorig jaar.Als ik ze bestel zijn ze 26 euro (incl. verzenden)Waar ik normaal de mutsen bestel zijn de snugels trouwens 20.- maar die heb ik dan pas na de MTFD als ik ze bestel komt er 7.- euro verzenden bij Hebben ze er geen in Bakkeveen? Quote
Ciska Geplaatst: 24 januari 2019 Geplaatst: 24 januari 2019 Mut ik even sjen.....ha ik nog net dien ik ga even kijken wat handig is....willen trouwens ook nog eens een rit naar familie in Haps maken wanneer de kersen rijp zijn...misschien kunnen we dat combineren. Maar moet ik even kijken....laat je nog horen misschien ook nog wel extra muts bestellen, zijn van goede kwaliteit en bevallen goed. Dan heb ik genoeg spuiten.... Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 januari 2019 Auteur Geplaatst: 24 januari 2019 Of je komt naar Tiel Quote
Nasuada Geplaatst: 24 januari 2019 Geplaatst: 24 januari 2019 Als het kan 2 van 20 en dan 2 van 10? Ik kom nog op 1 show voor de MTFD dat is in maart maar die hebben nooit geen dingen te koop.Eerste waar ze iets hebben is TielDaar ga ik ook nog wat mutsen voor bestellen bij de zelfde als vorig jaar.Als ik ze bestel zijn ze 26 euro (incl. verzenden)Waar ik normaal de mutsen bestel zijn de snugels trouwens 20.- maar die heb ik dan pas na de MTFD als ik ze bestel komt er 7.- euro verzenden bij Hebben ze er geen in Bakkeveen?Ik heb ze laten maken ze vraagt 15 euro per stuk incl verzendkosten Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 januari 2019 Auteur Geplaatst: 25 januari 2019 Dat zijn geen mutsen Nas. Slaapzakken heb ik ook enkele maar daar gaan ze ook bovenop liggen of een erin en de ander er dan op Ik weet de afmeting niet van jou slaapzakken maar 25x30 kost 10 euro waar ik ze bestel.Ik bestel nu dadelijk weer voor Tiel haal ik ze daar op. Verzendkosten zijn vanaf een bepaald bedrag bij haar gratis.Je mag zelf stof uitkiezen en kwaliteit is heel goed. Quote
Ciska Geplaatst: 25 januari 2019 Geplaatst: 25 januari 2019 Bestel er ook maar een weer voor mij, doe maar buitenkant van ribstof en binnenin van fleece....leuke vrolijke kleurtjes. Zoals de eerste bijvoorbeeld. en doe de snuggel er maar bij....misschien krijg je dan korting? .heb de dikbillen flink toegesproken dat er zolang geen een ziek mag worden Geloof dat Tiel haalbaar is, als ik dat zo hoor hier naast mij Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 januari 2019 Auteur Geplaatst: 25 januari 2019 Zij doet niet aan korting alleen als het verzonden moet worden.Zal ik de zelfde bestellen als ik doe?Maar ik neem ander soort fleeceIk neem een met rozeen een met groen/blauw Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.