Jorieke123 Geplaatst: 22 juni 2012 Auteur Geplaatst: 22 juni 2012 Vreeken verkoopt deze klere plant (sorry) nu ook als groenbemester. "Een gewas, dat na diepgaande studies en experimenten door de Universiteit in Wageningen als een veelbelovende aaltjesbestrijder van het aardappelcysteaaltje uit de bus komt! Het diepwortelende gewas scheidt een stof af, die de nematoden naar zich toelokt. Deze kunnen zich vervolgens niet vermeerderen en sterven af. " Ik moet er echt NIET aan denken om een heel veldje vol te hebben staan van deze rot plant. Moet je ze zeker ook nog onderschoffelen? Overal prikkels in je tuin. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 O vindt ik leuk info. Quote Players only love you when they're playing.
Dennis29 Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 Ik zat laatst ook weer met m'n hand in een takje van de litchi tomaat van vorig jaar Logisch dat het een onbekende plant is! De meeste mensen die het een keer geteeld hebben doen dat niet nog een keer! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2012 Ik kom die zooi weer overal tegen hier in de tuin. Jonge plantjes, die dus pas net zijn ontkiemt, terwijl ik dit jaar geen volwassen planten heb gehad (die zich zouden hebben uitgezaaid) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansi Geplaatst: 20 oktober 2012 Geplaatst: 20 oktober 2012 OP de engelse versie van Wikipedia staat een artikel over de Litchi tomaat,erg interesant. m.v.g.hansi Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.