Jorieke123 Posted June 22, 2012 Author Share Posted June 22, 2012 Vreeken verkoopt deze klere plant (sorry) nu ook als groenbemester. "Een gewas, dat na diepgaande studies en experimenten door de Universiteit in Wageningen als een veelbelovende aaltjesbestrijder van het aardappelcysteaaltje uit de bus komt! Het diepwortelende gewas scheidt een stof af, die de nematoden naar zich toelokt. Deze kunnen zich vervolgens niet vermeerderen en sterven af. " Ik moet er echt NIET aan denken om een heel veldje vol te hebben staan van deze rot plant. Moet je ze zeker ook nog onderschoffelen? Overal prikkels in je tuin. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 O vindt ik leuk info. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Ik zat laatst ook weer met m'n hand in een takje van de litchi tomaat van vorig jaar Logisch dat het een onbekende plant is! De meeste mensen die het een keer geteeld hebben doen dat niet nog een keer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Ik kom die zooi weer overal tegen hier in de tuin. Jonge plantjes, die dus pas net zijn ontkiemt, terwijl ik dit jaar geen volwassen planten heb gehad (die zich zouden hebben uitgezaaid) Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansi Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 OP de engelse versie van Wikipedia staat een artikel over de Litchi tomaat,erg interesant. m.v.g.hansi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts