henkg Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Scheveningen, do 18 april:Laag water: 10:55uHoog water: 15:11u Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2019 Author Share Posted April 13, 2019 Graag Tanja, komen altijd van pas! Of ander schelpspul als er zo'n berg van ligt. Dat wat al zo goed als 'grit' is zeg maar Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Euj, zeg, ik zie bij mij geen zoeteaardappelstekkie staan. Omdat er niet genoeg waren of had je me over t hoofd gezien? In het laatste geval, ken 't nog? Als niet = ook geen probleem hoor. Mzzl! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2019 Author Share Posted April 13, 2019 Niet genoteerd idd, goed dat je het nog even zegt! Ik ga kijken hoor, wat ik kan doen nog. Heb er weer 3 in water staan, en heb de moederplant natuurlijk nog. eens zien of ik die ook nog kan splitsen ofzo. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Joh kijk maar hoor, zo belangrijk is t niet. Volgend jaar zoete aardappelen is ook best. (Kas is toch moordend vol al) Wat me net nog even te binnen schoot zijn evt wat pitjes mocht je die te veel hebben. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2019 Author Share Posted April 13, 2019 Die paarse aardappel heb ik sowieso dus he. Mocht de roze (beauregard) niet lukken. En ik zou hem buiten zetten hoor, scheelt ruimte in de kas. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 15, 2019 Author Share Posted April 15, 2019 Bij deze is mijn lijst gesloten. Mocht er nog wat zijn wat ik wel heb beloofd, maar niet op mijn lijstje heb gezet, laat het dan nog even weten! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Heb jij nog wat aan lege eierdoosjes ? Want dan neem ik die voor je mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 17, 2019 Author Share Posted April 17, 2019 Ja hoor Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 We hebben niet echt een ruil. Heb je nog wat nodig van mijn buurman? of wil je wat anders Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 18, 2019 Author Share Posted April 18, 2019 Kijk maar joh, verras me maar Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 18, 2019 Author Share Posted April 18, 2019 heb ik net een aantal dagen mijn lijstje gesloten, kom ik zaailingen van mijn roomse kervel tegen! Klein nog hoor, pas net hun 1e echte blaadjes. Maar dus ideaal om nu op te potten. Wie kan ik blij maken? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Hmmmm normaal gesproken zou ik niet reageren, maar aangezien ik las dat de zaden naar anijs smeken, vraag ik of je een zaailing voor mij wil oppotten....kijk dan kan ik de zaden weer voor oranjekoek gebruiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Roomse kervel graag!! Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 Beetje laat maar mocht je nog roomse kervel hebben: graag. Tot straks in elk geval. Gezellig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts