Jorieke123 Posted February 21, 2019 Author Share Posted February 21, 2019 Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 Eind maart ga ik naar de Zuidmolen, https://www.de-zuidmolen.nl/ , om eens lekker te shoppen Mocht iemand van de MTFD daar ook iets van nodig hebben? Dan kan ik het meenemen. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Ja ik zou daar nog wat bestellen.....moet even nakijken wat ook alweer 2x 5 kilo bloem en er was nog iets..... Ga je nog horen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 Laat het maar weten, graag met een linkje ofzo er bij, dat ik zeker weten het juiste haal. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Mag ik nog een tijm plantjeen heb je toevallig nog oerprei? Ik heb mijn kruiden tuin omgespit vandaag en ik heb wel wat opgegraven maar weet niet zeker of het de oerprei is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Jeej! Laat je me nog weten wat je wilt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Graag, O-tentic Actief durum zuurdeegpoeder Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Mag ik nog een tijm plantjeen heb je toevallig nog oerprei? Ik heb mijn kruiden tuin omgespit vandaag en ik heb wel wat opgegraven maar weet niet zeker of het de oerprei is? ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 25, 2019 Author Share Posted February 25, 2019 Jaja, komt goed Die oerprei ga ik zoeken. Mellie: ik zie zo 123 niets op je lijstje, maar dat komt wel goed joh. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 27, 2019 Author Share Posted February 27, 2019 Ik heb nog een aantal kleine potjes met welsh onion van vorig jaar (gezaaid). En zaailingen van driekantig look. Dat breidt zich hier erg mooi uit op een schaduwplekje, maar er zijn wat zaailingen die tussen stenen enz. opkomen dus die ga ik er uit halen. Ik kan ze oppotten Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Ik ben wel weer erg in voor een nieuwe bak met Welsh Onion die doet het hier niet goed maar ik heb een nieuw idee voor een plekje dus graag Jorieke Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Ik wil ook nog wel welsh onion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Jorieke, Mag ik zaailingen van de Egyptische ui, een Beauregard stek, en als je er nog hebt Welsh Union. Ik heb voor jou: oud zaad, aanmaakhoutjes of iets van mijn lijstje of keukenrol ? Antoinette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Heb jij toevallig nog bonte eeuwigmoes over? De mijne heeft de verhuizing waarschijnlijk niet overleefd. Staat nu binnen in de hoop dat er nog leven inzit. Al het blad is weg Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 13, 2019 Author Share Posted March 13, 2019 Die van mij staat nog wel, maar er valt tot nu toe nog nix van te stekken. Ik wacht het af! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Oke ik vraag jet Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Hoi Jorieke, ik zag dat je brave hendrik en rode weegbree aanbiedt. Daar heb ik wel oren naar! Ik weet niet of er dingen staan op mijn lijstje die jij wilt hebben, ik heb ook nog wel oud zaad, en anders kan ik bv. Keukenrol of toiletpapier voor je meenemen? Ps wil je het oude zaad gesorteerd of mag ik alles in 1 zakje mikken (oftewelm wat ga je er mee doen) Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 16, 2019 Author Share Posted March 16, 2019 Oude zaden willen we graag ja, voor de varkens. En dan mag alles in 1 zakje zitten. Scheelt ons wat uitpakwerk. Zolang er maar geen tomatenzaad bij zit.Ik zie zo even niets op je lijstje verder. Maar misschien, heel misschien, wil je voor mij langs de buffels rijden? Je weet wel, die buffels van dat lekkere ijs? Ze hebben er nu ook mozzarella en worstenbroodjes Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Ik wil met alle liefde ergens voor je langsrijden, maar ik heb geen idee waar je het over hebt. Haal je me door de war met iemand anders? Enne, lukt een stekje brave hendrik? Of zaadjes? Ps ik neem aan ook geen peper en paprika zaadjes in de mix oude zaden dan.mmijn mixje is trouwens bescheiden, ik tuinier in bakken dus heb altijs maar weinig zaad van alles. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 ja ik blijk helemaal in de war te zijn Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Heb je nog agastachezaailingen over? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 25, 2019 Author Share Posted March 25, 2019 Ja! We hebben ook nog wat kippen 'over'. Ze zijn van vorig jaar, of het jaar daarvoor (kan het verschil niet zo zien...) en echt allemaal aan de leg nu. Veel teveel eieren! Echte Veldkippen, sterke buitendieren. Het zijn geen knuffelkippen, maar ze zijn ook niet bang of schichtig ofzo. Witte en bruine dames, de 2 zwarte exemplaren houden we zelf om wat kleurverschil te hebben in onze groep De bruine hebben nog het meeste van een redelijk standaard bruine legkip. Geen rasnaam. En de witte dames zullen meer Bresse-genen hebben. Maar het zijn allemaal kruisingen, van vele generaties die wij ook al hebben gefokt. We willen graag 10 euro per hen, of je moet een andere goeie ruil weten. Een krielhaantje zou leuk zijn trouwens, als ruil. Maar dan wel een beetje een grote kriel, geen gek vechthoen-, of mini-ding. Dus een Orpington kriel, een Wyandotte, zelfs zijdehouder mag. We zijn al voorzien! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Zou ik dan twee agastachezaailingen mogen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 hai Jorieke, Heb vorig jaar Egyptische ui gekregen, maar het lijkt niet op te komen..of duurt dat nog even? Anders heb ik interesse hiervoor.Verder heb ik interesse in dropplant. De brave Hendrik, is deze lekker?IK hoor wel of het lukt. groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 27, 2019 Author Share Posted March 27, 2019 Ja die Egyptische ui had allang boven moeten staan. Die amper tot niet weggeweest deze winter. Ik zal eens kijken of ik er nog wat kan missen, en anders heb ik in het najaar weer bolletjes. Het zal vorig jaar door de droogte zijn gekomen? Die Brave Hendrik is wel te eten ja echt LEKKER zou ik hem niet noemen, een mooie sterke vaste plant die je ook nog eens kunt eten. Maar ik zou hem niet speciaal telen als er op die plek ook wat kan staan wat lekkerder is. Ik pluk van meerdere vaste groenten wat blaadjes en gooi dan alles door elkaar voor bij noodles of in een hartige taart ofzo. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts