Moestuin_Van_Mark Geplaatst: 6 februari 2019 Geplaatst: 6 februari 2019 Hoi allemaal!Ik ben opzoek naar insectengaas 5 x 6 meter, en ander 2,5 bij 3 (2x).Dit voor mijn kolen veldBen al druk op internet aan het zoeken, maar eigenlijk geen idee waar ik naar moet kijkenIemand tips? Groetjes Quote
simonvb Geplaatst: 6 februari 2019 Geplaatst: 6 februari 2019 Ik ben heel content van het insctengaas dat Velt verkoopt, je koopt het per meter. Het gaas gaat langer mee dan diegene die ik duur gekocht heb (zoals dat van Vreeken). Nu drie jaar en nog geen scheuren in. Quote
henkg Geplaatst: 7 februari 2019 Geplaatst: 7 februari 2019 Heel goedkoop, maar gaat slechts één volledig seizoen mee, want niet UV-bestendig: Lill gordijnen.Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10070262/?query=lillMeer info: zoek binnen dit forum op 'lill'. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Moestuin_Van_Mark Geplaatst: 8 februari 2019 Auteur Geplaatst: 8 februari 2019 Bedankt voor de tips! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.