kenbeimer Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 (edited) Ruillijstje KenAloë vera stekjesAubergine Listada de Gandia (zaailingen) Wil graag (Ken)Iets dat makkelijk (maar niet te snel zoals radijs) te kweken is en goed te verkopen is Ruillijstje moeder Ken (Mylena)Ik heb tomatilloplantjes (Appelvrouwtje)Little gem plantjes (Mellie, Ciska, Koolrabi)Chinese kool plantjes (Mellie, Ciska)verschillende dahlia bollenEgyptische ui plantLathyrus zaadYacon knollenOlijfkomkommerzaadCourgettezaadZaad vanZonnebloemenAmsoi plantjesPaksoiplantjesKoolrabiplantjes (Ciska)Chutney van tomatilloHeel gezond en lekker. Ik zet het ook op de proeftafel Wc papier voor Jorieke Wil graag (Mylena)van Jorieke en Jip: zoete aardappelVan Henk G : knolselderij en bleekselderijVan Koolrabi: Sugarsnaps, asperge erwt, stokslabonen.Van Mellie: Zoete theeVan appelvrouw: Een tomaatVan Ciska: savooie kool en spitskoolVan Anna3: Perliet Edited April 11, 2019 by Guest Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 HUPPELLLL Dahlia's welke soorten heb je? Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Little gem, yacon en evt Chinese kool als je iets van je gading in mij lijst ziet staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en weet nog niet zo gauw hoe het allemaal moet. Ik doe mijn best om het een beetje uit te zoeken. Ik ben al wel twee keer met ken naar de moestuin dag geweest en ik vond het heel gezellig. Ik zal zo gauw mogelijk kijken wat voor dahlia’s ik heb maar ik weet geen namen. En voor de rest zal ik zo proberen zo snel mogelijk te antwoorden. Maar als het even duurt hoop dat je begrip hebt dat ik het nog niet zo goed snap. Groetjes Erna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Rustig aan hoor! Zeker niet stressen hierover. Mijn ruillijst staat hier. Groetjes en fijn weekend! topic24992.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Ik zou een tomatilloplantje wel leuk vinden. Neem je tijd en kijk rustig bij alle lijstjes van anderen of er iets voor je bij zit. Dan laat je een bericht achter in het topiC van die persoon. Komt allemaal goed Ik heb dus ook een lijst en daar kun je eens zien of je er een tegenruil vindt voor de tomatillo. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Daar komen we wel uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 Ik heb oranje en paarse dubbele dahlia’s niet al te veel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Klinkt mooi! Ik beperk me tot enkelbloemig anders is eind zoek Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 hallo, Heb je yacon broedknollen? groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Ik heb ook belangstelling voor de Yacon broedknolletjes. Kan ik je blij maken met iets uit mijn lijstje? https://www.moestuinforum.nl/tanja-s-mtfd-lijstje-voorjaar-2019-t25105.html Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Little gem, yacon en evt Chinese kool als je iets van je gading in mij lijst ziet staan. Mellie ik wil wel wat van jouw zoete thee mix proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Prima zet het op mijn lijstje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Ruillijstje KenAloë vera stekjesAubergine Listada de Gandia (zaailingen) Wil graag (Ken)Iets dat makkelijk (maar niet te snel zoals radijs) te kweken is en goed te verkopen is Ruillijstje moeder Ken (Mylena)Ik heb tomatilloplantjesLittle gem plantjesChinese kool plantjesverschillende dahlia bollenEgyptische ui plantLathyrus zaad OlijfkomkommerzaadCourgettezaadZaad vanZonnebloemenAmsoi plantjesPaksoiplantjesKoolrabiplantjesChutney van tomatilloHeel gezond en lekker. Ik zet het ook op de proeftafel. Wil graag (Mylena)van Jorieke en Jip: zoete aardappelVan Henk G : knolselderij en bleekselderijVan Koolrabi: Sugarsnaps, asperge erwt, stokslabonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Mellie ik kan mijn Yacon niet meer vinden. Heb alles op de kop gezet. Helaas!Little gem, yacon en evt Chinese kool als je iets van je gading in mij lijst ziet staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 hallo, Heb je yacon broedknollen? groetjes ClaudiaHelaas zijn ze verdwenen. Ik had een kistje vol maar ik kan ze niet meer vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Ruillijstje KenAloë vera stekjesAubergine Listada de Gandia (zaailingen) Wil graag (Ken)Iets dat makkelijk (maar niet te snel zoals radijs) te kweken is en goed te verkopen is Ruillijstje moeder Ken (Mylena)Ik heb tomatilloplantjesLittle gem plantjesChinese kool plantjesverschillende dahlia bollenEgyptische ui plantLathyrus zaadYacon knollenOlijfkomkommerzaadCourgettezaadZaad vanZonnebloemenAmsoi plantjesPaksoiplantjesKoolrabiplantjesChutney van tomatilloHeel gezond en lekker. Ik zet het ook op de proeftafel. Wil graag (Mylena)van Jorieke en Jip: zoete aardappelVan Henk G : knolselderij en bleekselderijVan Koolrabi: Sugarsnaps, asperge erwt, stokslabonen. Mellie krijgt little gem en Chinese kool Appelvrouwtje krijgt tomatillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Ah wat jammer! Vooral voor jezelf. Balen zeg! Ik hoop dat ze nog tevoorschijn komen. Ik ben sowieso blij met onze ruil. Mocht je nog wat zien in mijn lijstje, geef vooral een gil. Zie je de 21e! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 hallo, Heb je yacon broedknollen? groetjes Claudia Helaas zijn mijn Yacon bollen verdwenen! Ik had er best veel , sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Ruillijstje KenAloë vera stekjesAubergine Listada de Gandia (zaailingen) Wil graag (Ken)Iets dat makkelijk (maar niet te snel zoals radijs) te kweken is en goed te verkopen is Ruillijstje moeder Ken (Mylena)Ik heb tomatilloplantjesLittle gem plantjesChinese kool plantjesverschillende dahlia bollenEgyptische ui plantLathyrus zaadYacon knollenOlijfkomkommerzaadCourgettezaadZaad vanZonnebloemenAmsoi plantjesPaksoiplantjesKoolrabiplantjesChutney van tomatilloHeel gezond en lekker. Ik zet het ook op de proeftafel. Wil graag (Mylena)van Jorieke en Jip: zoete aardappelVan Henk G : knolselderij en bleekselderijVan Koolrabi: Sugarsnaps, asperge erwt, stokslabonen. Ruillijst Mylena: JoriekeIk krijg zoete aardappelIk geef? Henk G ik krijg knolselderie en bleekselderij Ik geef? KoolrabiIk krijg sugarsnaps asperge erwt en stokslabonen Ik geef? MellieIk krijg theeIk geef little Gem en Chinese koolYaconknollen zijn helaas verdwenen AppelvrouwIk geef tomatillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Mag ik van jou, wat zaailingen van little gem, koolrabi en Chinese kool?Ik neem flink wat spitskool en savooi mee voor de ruiltafel....dus houd het even in de gaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Als je nog little gemplantjes hebt wil ik daar wel graag een paar van. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Ruillijstje KenAloë vera stekjesAubergine Listada de Gandia (zaailingen) Wil graag (Ken)Iets dat makkelijk (maar niet te snel zoals radijs) te kweken is en goed te verkopen is Ruillijstje moeder Ken (Mylena)Ik heb tomatilloplantjesEgyptische ui plantLathyrus zaadOlijfkomkommerzaadCourgettezaadZaad vanZonnebloemenAmsoi plantjesPaksoiplantjesKoolrabiplantjesChutney van tomatilloHeel gezond en lekker. Ik zet het ook op de proeftafel. Wil graag (Mylena)van Jorieke en Jip: zoete aardappelVan Henk G : knolselderij en bleekselderijVan Koolrabi: Sugarsnaps, asperge erwt, stokslabonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Mylena ik ben erg benieuwd naar die chutney. Weet je al wat je van mij wilt voor het tomatilloplantje? Wat je vraagt heb ik niet, maar ik heb wel een lijst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 Mag ik van jou, wat zaailingen van little gem, koolrabi en Chinese kool?Ik neem flink wat spitskool en savooi mee voor de ruiltafel....dus houd het even in de gaten. Komt voor de bakker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts