Geplaatst: 30 juli 201114 j Wil ik mijn schop pakken, blijken er twee huisjes slakken intiem te zijn Nog nooit gezien dus meteen foto gemaakt en die wil ik jullie niet onthouden.Ik hoop dat het mag van de site beheerder; het zijn geen naaktslakken Ik dacht, dan ga ik maar eerst even de boel opharken en onkruid wieden en laat ze maar even......Nou zeg! Na een uur zaten ze nog precies zo!Ik wou stiekem eventjes dat ik een slak was
Geplaatst: 30 juli 201114 j Bijzonder! Ik weet niet of je een slak wilt zijn.... het gaat met een soort harpoentjes toch? Pijltjes die ze in elkaar schieten? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 30 juli 201114 j Best kun je met een schoen er even goed hard op gaan staan, anders heb je er volgend jaar 100. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 30 juli 201114 j ...het zijn geen naaktslakken haha leuke post en mooie foto, maar inderdaad hans: al die babyslakjes volgend jaar... nou snap ik die naam hanSM
Geplaatst: 30 juli 201114 j Of HansMopper Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 30 juli 201114 j nou sm is niet mijn ding hoor hoewel ook geen slakken-sex waar Geedee door gefacineerd is zo te zien Ja van mopperen hou ik wel Bonnie Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 1 augustus 201114 j Auteur Nog meer slakkennieuws....... Wisten jullie dat waterslakken vis eten???? Ikke niet! Ik dacht dat de reiger mijn visjes uit de vijver haalde.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.