Eva Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 ik heb de pithaya (drakenvrucht) hier klaarliggen.de cactusvijg is ook lekker.... Quote
Marinus Ros Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Kruiden en mediterrane planten komen inderdaad het meest in aanmerking. Na de feestroes start ik daar wel een nieuwe topic over op. Xeriscaping in combinatie met een moestuin? misschien als je van cactus-thee houd ofzo... Ik ben benieuwd! Ja, vooral dan waterkers en zo.... Het staat er toch: kruiden en mediterrane planten moet wel lukken maar je kan best enkele basisbeginselen van xeriscaping ook op moestuinen toepassen. Cactussen anderzijds...... Quote
geedee Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Dank Jorieke.......nu weet ik ook de naam...heb er dus eentje meegenomen uit Lanzarote om de zaadjes ...dus ben benieuwd naar dat nieuwe topic over Xeriscaping en of ik mn cactusvijg daarmee aan de praat krijg Quote
heidike_21 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Bloemkool maar dan mini'tjes dit jaar .Ik vind ze heel lekker van de moestuin vandaar dat deze terugkomen Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Margareth Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 bij mij blijven de gewone bloemkolen ook mini-tjes haha, dus die krijgen meer 'eten' volgend jaar... Quote
Claudia69 Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Dank Jorieke.......nu weet ik ook de naam...heb er dus eentje meegenomen uit Lanzarote om de zaadjes ...dus ben benieuwd naar dat nieuwe topic over Xeriscaping en of ik mn cactusvijg daarmee aan de praat krijg Ik heb die ooit zelf gezaaid met zaadjes uit een in de winkel gekochte cactusvijg. Mijn moeder heeft die plantjes (intussen al serieuze cactussen) nog steeds staan, maar die hebben nog geen vijgen gegeven (staan nochtans heel beschut tegen een zuidmuur aan). Quote
geedee Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Okay dan komen ze bij mij dus dit jaar in de tuin lekker op een beschut plekje en in een plant emmer zodat ze in de winter naar binnen kunnen of de kas in...goede vooruitzichten dus als je moeder die nog steeds heeft Quote
Harry's moestuin Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Zeker weer in de tuin:o.a. sperciebonen, snijbonen, aardappels, nu santé,sla, andijvie, div. koolsoorten, wortel, ui, ...waarschijnlijk weer héél veel onkruid Quote Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
annemiek123 Geplaatst: 20 februari 2012 Geplaatst: 20 februari 2012 zeker terug : de sugarsnaps !! de paprikas en tomaten en de teepee bonen, lekker makkelijk te oogsten. Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Koert Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 De teepee-boontjes zijn zeker fijn met oogsten en blijven ook een stuk schoner, maar ja bij mij is niks zeker of het terugkomt, maar een aanrader vind ik het wel! Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.