LisaK/O Geplaatst: 8 april 2019 Geplaatst: 8 april 2019 Hi allemaal, Ik ben Lisa, 34, uit Stampersgat. Ik moestuinier al jaren en heb hier in het verleden een account gehad, maar ik geloof dat ik zelfs dat emailadres niet meer heb. Ik tuinier samen met mijn echtgenoot en we hebben een hond en 3 kippen. Ons ideaal is om zoveel mogelijk uit eigen tuin te eten.Onze tuin is 120 vierkante meter en daarop staat ook nog een schuur. We tuinieren in bakken (zie foto) omdat alles nog dicht getegeld ligt vanwege zevenblad. Volgend jaar gaan we kleine stukjes open maken om te kijken of 5 jaar inderdaad genoeg was. Quote
Saskia in Almere Geplaatst: 8 april 2019 Geplaatst: 8 april 2019 Hoi Lisa Welkom, dat ziet er leuk uit die tuin van jullie en vooral je moestuinbakken vind ik erg leuk. Heb je die zelf gemaakt?Groetjes Sakia Quote
LisaK/O Geplaatst: 8 april 2019 Auteur Geplaatst: 8 april 2019 Mijn man heeft ze gemaakt, ze lijken op de foto kleiner dan ze zijn, 1.80 bij 80. Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 9 april 2019 Geplaatst: 9 april 2019 Welkom Lisa! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Mellie Geplaatst: 9 april 2019 Geplaatst: 9 april 2019 Welkom e heel veel plezier! Ik hoop dat je zevenblad hebt verslagen Quote
RobO Geplaatst: 10 april 2019 Geplaatst: 10 april 2019 (zevenblad is goed te wieden hoor, mocht er wat terug komen. lekker losse grond houden en je trekt het zo weg) Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 10 april 2019 Geplaatst: 10 april 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Pegges73 Geplaatst: 11 april 2019 Geplaatst: 11 april 2019 Welkom op dit forum Lisa. Jullie tuintje ziet er zo ook al erg netjes uit. Succes dit seizoen. Quote Groetjes Peggy
Crootje Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Welkom Lisa!Zevenblad... brrr. Hopelijk ben je er vanaf! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.