Claudy Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 Hallo, Heb de tomaten 20 maart gezaaid en ze zijn 20-25 cm hoog. Ik neem aan dat ze opnieuw verpot moeten worden..hen een beetje twijfel omdat ze binnen 2-3 weken al naar buiten gaan en heb ze iets later gezaaid dan anders. Zoja bij verpotten, hoe diep?Graag jullie mening. Groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 ik zou ze nu in de kas zetten, lekker diepde voeding zal wel opraken en ze worden ook wel wat lang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted April 30, 2019 Author Share Posted April 30, 2019 hallo, Bedankt voor je reactie..grootste deel zal buiten staan, deel in de kas, maar de temperatuur lijkt me nog niet ok voor de tomaten...anders had ik dat wel gedaan. groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscardevos Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 De potten die je over enkele weken in de volle grond (buiten de kas) wilt plaatsen, kun je nu ook in de kas zetten. De kas is lichter dan de huiskamer en ze krijgen nu zichtbaar eenzijdig licht aangeboden.Ik zou die potten iets meer afvullen met verse potgrond en evt. een stokje ter ondersteuning,geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts