Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan het lastig zien, nog een foto van 1 tak dichterbij zou mij wel helpen, maar ik zie 2 opties. De 1e zou een wolluis / wolbloedluis zijn op de takken. Ziet er zo uit op afstand, maar ik ken die aantasting eigenlijk helemaal niet op rode bes. Plakken de witte plekken sterk als je er eentje wegwrijft ? Zo niet, wat ik eigenlijk denk, dan zijn dit mini zwammetjes. Op stervend of reeds dood hout

Reden van doodgaan van de struik, is lastig te bepalen zo van een foto. Ga ik er even vanuit dat het de 2e optie is wat we zien.

Dan was de struik vorig jaar ook al ver heen hoor.

Struik er uit. niet op diezelfde plek een jonge nieuwe planten, of ruim de grond vervangen.

Wel ook eerst bepalen of het niet aan de standplaats ligt dat de bes het daar niet wilde doen. Bessen zijn erg makkelijke struiken en niet heel veel eisend, maar ja doodgaan kan natuurlijk altijd. Komt daar zon ? Is de grond daar erg nat / erg droog ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...