Mister w Posted July 13, 2019 Share Posted July 13, 2019 Sinds Vorig jaar heb ik een amandelboompje op stam. De Plant doet het goed, maar ik zie nu scheuren in de stam, wat is dit? Moet ik iets ondernemen? Bvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 14, 2019 Share Posted July 14, 2019 ziet er slecht uit voor de boom, ik denk kanker weghalen, gereedschap ontsmetten en een nieuwe kopen en verderop planten zou ik doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mister w Posted July 14, 2019 Author Share Posted July 14, 2019 Geeft dit besmettingsgevaar voor omliggende bomen/struiken?Is het nog optie om de kanker weg te snijden en dan de wond te dichten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 15, 2019 Share Posted July 15, 2019 ja besmetting kan in een wond maar die bacterie is toch wel overal aanwezigherplanten zou ik doen op een andere plekgenezing/dichten: ik denk van niet maar misschien weten de kenners er meer van, kenners? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted July 16, 2019 Share Posted July 16, 2019 Is dit geen vorstschade? Wat nu pas zichtbaar wordt door de groei van de boom? Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts