Uzzie23 Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 Hoi hoi, Sinds de "storm" van afgelopen weekend beginnen al onze bladeren van de bonen, tomaten en paprika's te verschrompelen als of ze verbrand zijn. Heeft iemand een idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 Welkom,Dat ziet er uit als windschade. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 Ik had wat planten welke te dichtbij de muur stonden, en met de wind met de bladeren de muur schraapte.Die bladeren bij mij laten exact de zelfde symptomen zien. Ook windschade, maar dan indirect omdat het contact schade was met objecten in de buurt. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uzzie23 Posted August 14, 2019 Author Share Posted August 14, 2019 Bedankt voor jullie snelle respons! Weer wat geleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts