Geplaatst: 3 mei 20205 j Auteur Niet dat we nu op verjaardagsvisite kunnen maar naast blommen uit eigen tuin zijn er nog veel andere cadeautjes waar moes-tuinders andere mensen blij mee kunnen maken. Zoals zelfgemaakte jam, compote, sausen, etc. Ook leuk. Door de corona-crisis krijg ik nu elke week op vrijdag een bos biologische bloemen van het kantoor van mijn man. Zij hebben een abonnement bij een biologische bloemenboer die vanaf het vroege voorjaar tot laat in de herfst een mooi boeket bezorgd op maandag (alleen lokaal). Omdat het kantoor nu max door een persoon tegelijk wordt gebruikt en op vrijdag mijn man de enige is die daar werkt gaan de blommen mee naar ons huis. En als laatste heb ik nog een opmerking over biologische kleding. Ik noemde eerder de CenA als winkel waar je betaalbare biologische kleding kan kopen. Dat is misschien wel zo. Maar gezien de asociale houding om zelfs getekende orders te cancellen en zich niet aan de betalingsverplichting te gaan houden ben ik daar nu helemaal klaar mee. Mode kan toch ook worden uitgesteld in tijden van crisis?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.