Redceder Posted October 10, 2019 Share Posted October 10, 2019 Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en heb al het een en ander doorgespit. Maar ik heb een beetje tips nodig. Mijn zoontje van 4 jaar heeft een paar pitjes van een galia meloen (uit de supermarkt), in water gezet en daar is een plantje uitgekomen. We hebben hem verpot in een klein potje. Maar mijn vraag is nu wat kan ik het beste doen? want we willen toch proberen om te kijken of er wat uitgaat komen. Naar buiten zal het denk wel veel te koud zijn, want het is totaal het verkeerde seizoen. Hij staat nu bij ons in de keuken, waar de zon schijnt en lekker warm is. Zou ik hem gewoon verpotten in een grotere pot en dan klimmend laten groeien mbv een stok? Hoe groot zal de pot moeten zijn voor 1 plantje? Misschien iemand nog betere ideeen? btw ik heb helaas geen groene vingers, maar zoontje wel (het heeft een generatie overgeslagen)Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 welkom hier!tsja, een meloenplantje wordt groter en groter, verpotten, water geven, mesten, langer licht gevenals je het leuk vindt wat licht erbij en lekker laten gaan om te kijken wat er gebeurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts