Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nieuwe moderator ?

Featured Replies

Geplaatst:

Topicje om te overleggen of er een vervanger moet komen voor Bit als moderator. En zo ja, wie.

Binnenkort stopt Bit met zijn taak als moderator. Hij verdwijnt niet van het forum.

Wat 'binnenkort' inhoudt, is nu nog niet helemaal duidelijk, ook niet zó boeiend, maar wat mijzelf aangaat, mag het toch wel gebeurd zijn per 01-01-20. Eerder vind ik ook prima hoor. Ik merk het wel wanneer Jorg mij de rechten afneemt. ( alleen zal ik dan hier niet meer meelezen natuurlijk, maar dat hoeft ook eigenlijk niet )

Járen gedaan, is het ook wel eens tijd voor een frisse blik van een ander.

Thnx overigens, het was me echt wel een genoegen. Met groet.

Geplaatst:

Bedankt voor jouw inzet de afgelopen jaren Bit!

Hebben we iemand op het oog waarvan we denken en willen dat die een moderatorrol kan vervullen?

Geplaatst:

Jammer Bit, maar gelukkig blijf je forumlid. Je kennis van met name snoeien en determineren is onmisbaar,

De vacature, wie?:

Even de ledenlijst doorgenomen, gesorteerd op aantal berichten. Ik mis dan wel nieuwere enthousiaste leden, met nu nog minder berichten.

Daaruit geselecteerd, supersnel, helemaalniet zorgvuldig, obv terechte teksten, geen geouwehoer, niet drammerig, geen digibeet.

Frans / Goldfish / Anna3 / Roeier / Oscardevos

En, maar misschien iets te digibeet voor verplaatsen/opschonen en zo: Appelvrouw / Jootje

Ik denk dus allereerst aan Frans, Goldfish, Anna3. Maar of ze ook willen?

Laat mijn lijstje julliie niet beperken: de kans is groot dat ik het beste paard van stal gemist heb.

(Ik moet hier natuurlijk wel een béétje uitkijken wat ik schrijf, want de nieuwe moderator gaat dit kunnen lezen ...)

Geplaatst:

Prettige voortzetting op het MTF Bit.

Henk, ik dacht ook al aan zoiets. Dit voorstel van Jorg gaat ws beter werken dan een oproep plaatsen in het forum. Ik ga niet naar het aantal berichten kijken, hoewel dat iets zegt over iemands deelname. Wel had ik wat gebruikers in gedachten, gewoon gekeken naar de positieve bijdragen van mensen. Als een van de eersten kwam Roeier in me op.

Geplaatst:

Bedankt voor al die jaren service , jammer dat je gaat (als moderator dan...).

Anna3 is heel weinig online op het moment, Appelvrouw lijkt mij ook wel een goeie, ze leert snel als ze bij het team zou komen (en zou willen... geen idee)

Frans is inderdaad aardig scherp aan het opletten en melden zoals met de spammers en de banners laatst.

Geplaatst:

Goede suggesties!

Mijn voorgevoel bij appelvrouw is dat ze er te veel energie op gaat verliezen. Dat verwacht ik bij de andere suggesties minder.

Zal ik ze eens polsen? Te beginnen met Charly, Frans, Goldfisch en Anna3?

Geplaatst:

Frans, Charly en Goldfish gevraagd. Anne3 houd ik even als backup.

Geplaatst:

Goldfish wil zich aansluiten. Account maak ik morgen in orde.

Frans niet, te veel andere dingen aan het doen is en kent zichzelf dat hij heel secuur wil werken, dat lukt niet zonder daar veel tijd aan te besteden.

Charly nog geen reactie.

Geplaatst:

Charly ook akkoord. Ik maak zo een nieuw topic aan en verwijder deze. Daarna geef ik goldfish en charly rechten en een stukje onboarding.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.