KevanCosta Geplaatst: 5 april 2020 Geplaatst: 5 april 2020 Goedendag, Wij zijn begonnen met het kweken van groenten, en willen deze binnenkort naar buiten doen (wanneer mogelijk). Nu heb ik een bak getimmerd die ik wil gebruiken als moestuin. ik heb flink wat gras moeten omspitten hiervoor, en er ligt ook wel een bultje in. Kan ik hierover goede grond en compost strooien of moet het gras echt verwijderd worden? de bak is namelijk redelijk hoog. Natuurlijk komt er eerst nog zeil/doek langs de randen. foto: https://imgur.com/a/wgqXhmn Alvast bedankt! Quote
Moonsparkle Geplaatst: 5 april 2020 Geplaatst: 5 april 2020 Persoonlijk zou ik het gras er wel allemaal uithalen, ik weet niet wat de ervaring is van anderen, maar gras groeit en verspreid snel. Quote
rorror Geplaatst: 5 april 2020 Geplaatst: 5 april 2020 'De bak is namelijk redelijk hoog' Ik vind de bak nogal tamelijk laag. Daardoor zou ik zeker het graspollen weghalen, zodat je een mooiere laag krijgt waar je op kan telen. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.