citroen Geplaatst: 31 mei 2020 Geplaatst: 31 mei 2020 Door mijn eigen stommiteit zijn mijn 4 Auberginnes Zaailingen10-15 cm hoog zijn verdwaald tussen mijn Pyros tomaten zaailingen Hoe kan ik ze herkennen ? Ik bemerk geen verschil in beiden Quote
Arja Geplaatst: 31 mei 2020 Geplaatst: 31 mei 2020 Ohh dat zou een leuk thema zijn voor een moestuinforumquiz! Terug on topic (sorry, het was een te leuke gedachte om niet te delen), @Citroen , kun je foto's plaatsen? Quote
Flup Geplaatst: 31 mei 2020 Geplaatst: 31 mei 2020 Zonder foto's is het lastig om er wat van te zeggen. Heb zelf ook tomaten en aubergines, maar vind de verschillen vrij duidelijk. Maar uitleggen is wat lastiger. Quote
Patrijs Geplaatst: 31 mei 2020 Geplaatst: 31 mei 2020 Je gaat ze waarschijnlijk pas verspenen als ze minstens twee echte blaadjes hebben dus daar even foto's van. De tomaten: En de aubergine: 1 Quote De moestuin van Patrijs
citroen Geplaatst: 31 mei 2020 Auteur Geplaatst: 31 mei 2020 Ik ga er foto's van maken ,en plaatsen Quote
roeier Geplaatst: 31 mei 2020 Geplaatst: 31 mei 2020 Belangrijk is wel om te weten of Pyros tomaten regulier blad hebben, of aardappelblad. Helaas wordt dit er niet altijd bij vermeld, maar tomaten met aardappelblad zien er als zaailing meer uit zoals op Patrijs' foto van de aubergine zaailingen. Quote
Patrijs Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Ik denk dat een week verder al duidelijk te zien is wat wat is. Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.