geedee Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Ik heb Calendula officinalis - goudsbloem zaad over; is deze maand geoogst. Wil graag ruilen voor zaad van: Spinazie ofpompoen ofknolvenkel ofspruitjes stuur me maar een pb als je wil ruilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 Heb ook nog zaden van de nachtschone (zie post43688.html?hilit=nachtschone#p43688) afrikaantjes, cayennepeper, leeuwenbekje en dus goudsbloem ook nog voldoende voor te ruilen Ik zoek nog knolselderij, spinazie of spruitjes zaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jowell134 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Hoi!, Zou ik wat Calendula zaad en wat cayennePeper zaad kunnen krijgen. Heel erg Zonde maar ik heb geen zaad voor u. Het Adres stuur ik wel via PM. Mvgrs, jowell134. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Helaas zijn de zaadjes die ik over had al allemaal weggegeven.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 als je nog op zoek bent naar spinazie zaden is heb hier te veel van liggen en kan wel wat opsturen, nores en amsterdams reuzenblad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts