Irene1972 Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 Ik ben een beginner. Heb daadwerkelijk een paprikaplant opgetrokken van een zaadje (binnen in de woonkamer achter glas), maar sinds vandaag zitten er opeens veel witte beestjes (lijken wel kleine spinnetjes) op de bladeren. Weet iemand wat dit is en wat ik er tegen kan doen? Alsvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 Volgens mij is het een bladluis! Je kan ze gewoon pletten op het blad. Buiten ruimen lieveheersbeestjes ze op. Binnen zou je eventueel met water en zeep kunnen spuiten (niet in de zon) en na half uur met schoonwater afspoelen. b.v. in de douche. (lauw water/kamertempratuur water. anders krijgt deze een 'schok') Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akroma Posted July 6, 2020 Share Posted July 6, 2020 Grote kans idd dat het bladluis is. Ik heb dat binnen ook altijd met pepers en paprika's. Kan het zijn dat hij op de tocht staat ongemerkt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts