cindy's moestuintje Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Hallo Allemaal, Ik lees hier al geruime tijd mee, en heb al heel veel tips en recepten hier van het forum gehaald, ik vond het nu maar eens tijd om me te registeren op dit super leuke maar vooral informatieve forum om ook eens wat vragen te kunnen stellen of mee te doen met zaden ruilen etc etc.Ik ben dus Cindy ben 28 jaar, heb 1 dochtertje, een man, 3 honden en 3 kippen, heb in de achtertuin een moestuin gecreërd en wat fruitboompjes in aangroei dus ik kan dus best nog wel behoorlijk wat verbouwen al vind ik het zelf. Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Welkom groetjes Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Welkom Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cindy's moestuintje Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 dank je wel voor het welkom, ik zit net me bericht nog eens terug te lezen, en zie nu dat ik heb geschreven dat ik behoorlijk wat kan verbouwen al vind ik het zelf, dat komt eigenlijk heel raar over dacht ik , ik bedoel er natuurlijk mee dat ik in me eigen achtertuin nog best veel groente en fruit kwijt kan.. Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts