Berti Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Ik struikelde een aantal dagen geleden over the feast nearby (boek) van robin mather.zij schrijft over hoe ze haar baan, haar huwelijk kwijtraakte en moest leven van 40 dollar per week, en zoveel mogelijk zelfvoorzienend is gaan leven toen.ze zit op facebook en ik heb gevraagd of ze me toe wilde voegen, welnu dat wilde ze wel.haar site www.thefeastnearby.com geintrigeerd door haar levensstijl (en zelf ook iemand met heel weinig geld en wel de dromen) besloot ik vandaag om haar te contacteren en hebben wij een chat gehad op facebook.heb haar gevraagd hoe ze het allemaal had klaargespeeld en wat voor haar belangrijk is geweest enz.door het schrijven van haar boek kreeg ze vervolgens een baan bij motherearthnews.com een tijdschrift dat gaat over zelfvoorziening en groen leven en dat soort dingen. (hier helaas niet te krijgen) na mijn verhaal, waarin ze erg geinteresseerd bleek, heeft ze gevraagd of ik een gastblog wil schrijven over de situatie hier waar ik woon, en hoe lastig het is in nederland om zoiets te verwezenlijken als je geen geld hebt en weinig community in de omgeving is en hoe het zo allemaal begonnen is, die droom van mij (want die is er nog steeds)niet alleen dat.ze deed suggesties aan de hand of ik niet eens zelf iets kon gaan opzetten......ter overdenking aan mij.ze suggereerde ook eens te lezen (op internet) over food sovereignty, een wereldwijde organisatie. erg leuk hoe je zo met mensen in contact kan komen, natuurlijk wordt dit vervolgd.... Quote
geedee Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Wat leuk voor je!! Ben benieuwd op het vervolg....succes! Quote
veuvecouderc Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
chaotik Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Super voor je! Heerlijk op zo inspiratie op te doen! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.