Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verdraaid...heb ik toch eindelijk een keer de créme de marron gemaakt! 
Had hier in de regio nog niet veel kastanjes gezien, wel gezien, maar met loze kastanjes...

Zaterdag met de kleinzoon naar de hertjes, en daar stonden kastanjebomen, meeste was wel gevallen en geraapt, maar nog een kleine kilo gezocht voor Jo. 
Na schoonmaken had ik uiteindelijk zo’n 400 gr. Schoongemaakte kastanjes en daarvan de creme gemaakt! Lekker...maar wel een berg werk hoor! 

B55B19F9-892A-413A-B430-2CEB8B41329A.thumb.jpeg.c602fca6ce1f817d81b6fe9fa3a9227f.jpeg
D9FA13CD-0C2B-4B58-BA2B-5D5CCB095DD7.thumb.jpeg.4ad0d7d063903305383fc241dfc68299.jpeg

• Like 1
Geplaatst:

Ik heb op culy.nl gekeken.  Zoeken op creme de marron

heb wel eerst zelf gewoon de Kastanjes gepeld. Daarna steeds een beetje kastanjes gekookt, en het dunne velletje verwijderd. 
daarna het recept gevolgd....

schoonmaken is het meeste werk

Geplaatst:

Gisteren dacht ik ook...dat doe ik niet meer hoor. Maar net een cracker op met de koude afgekoelde kastanjecreme...en ik weet het zeker...dat doe ik volgend seizoen weer! 😋

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...