Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een tijdje terug van 2 moederplanten uit mijn achtertuintje stekken gehaald. Deze heb ik meegenomen naar mijn volkstuin en ze in plantenbakken gedaan. Ze hangen nu aan een muurtje langs het terras. Nu zitten er allemaal gaatjes in de bladeren. Ik kan echter geen beestjes oid vinden. Wat kan dit zijn? Hebben ze behoefte aan 't 1 of ander?

Geplaatst:

Kunnen het aardvlooien zijn? Mijn bosaardbeitjes zitten ook vol kleine gaatjes. En ik heb toen maar besloten na wat gegoogle dat het aardvlooien zouden kunnen zijn. Kan niet zoveel kwaad, geloof ik. Al heb ik hier op het forum wel eens wat dingen gelezen die je er tegen zou kunnen doen.

Geplaatst:

Ik heb m'n stekjes es goed bekeken, maar geen rupsen te vinden. Het lijkt ook wel of het "gestopt" is, geen nieuwe gaten meer. Dwz, daar lijkt 't op, had ze natuurlijk niet geteld hihi! Wat ik trouwens raar vind is dat 1 stekje nu al een uitloper krijgt met een nwe stek eraan? Komt dat vaker voor?

Geplaatst:

Van die uitlopers is normaal hoor, zeker na dat mooie weer vorige week, zou het wel verwijderen. Het verbruikt energie/voeding van je stek.

Even a broken clock is right twice a day

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...