joke81 Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 ooh ik eet dolgraag kweeperengelei! ook al kan ik er redelijk gemakkelijk aangerakenik zou het toch leuk vinden moest ik een struik in de tuin hebben, ik las ergens dat je het in struikvorm kan snoeiende tuin is aan de kleine kant, zou dit lukken, of wordt het echt een grote boom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Opzich een boom, maar waneer je er een leiboom van maakt of laag houd en extra goed verdiept in snoeiwerk is volgens mij elke fruitboom te dwingen om laag te groeien of in vormen die je wilt.Er zijn verschillende methode een erg leuke vindt ik zelf bv lang dikke gespannen ijzerdraden, met de jaren gaat dat er onwijs mooi tof uitzien, (Jorieke heeft ergens een foto van een heel mooi gedwongen lage snoeivorm uit Frankrijk, mischien wil ze die even zoeken voor het idee ervan) Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Ooooh ja, lekker, met een stukje manchego! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts