Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

zwart vleugel vinkduiven ze zijn er


Gast jack

Aanbevolen berichten

was al lange tijd op zoek na wat vinkduiven ...

maar ze zijn best moeilijk te vinden (of aan te komen

nu via via had me een fokker gebelt en zie waar ik mee na huis ging .....

 

ze moeten nog wennen maar dat komt wel goed

003-1.jpg

 

004-3.jpg

ben nu nog op zoek na een andere kleur vinkduif maar die komen ook wel op zijn tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf Jack ik vindt ze erg mooi, een hele mooie kleur en ik vindt dat nekkuifje ook leuk.

Ik hoop dat het stelletje is, niks zo irritant als naar elkaar pikkende vechtende duiven.

Mogen ze straks losvliegen of hou je ze meer als voliere vogel ?

 

Doe jij mee aan van die wedstrijden /kleindiertentoonstellingen? (ik vroeg me dat al af bij je konijnen/kippen zelf lijkt dat me leuk omdat je dan meer leert bij fok waar opteletten of verbeter punten) waneer zo'n tenstoonstelling in de buurt is vindt ik altijd leuk om te kijken.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf Jack ik vindt ze erg mooi, een hele mooie kleur en ik vindt dat nekkuifje ook leuk.

Ik hoop dat het stelletje is, niks zo irritant als naar elkaar pikkende vechtende duiven.

Mogen ze straks losvliegen of hou je ze meer als voliere vogel ?

 

Doe jij mee aan van die wedstrijden /kleindiertentoonstellingen? (ik vroeg me dat al af bij je konijnen/kippen zelf lijkt dat me leuk omdat je dan meer leert bij fok waar opteletten of verbeter punten) waneer zo'n tenstoonstelling in de buurt is vindt ik altijd leuk om te kijken.

 

het is de bedoeling dat ze wel vrij mogen vliegen .mits ze jongen hebben liggen /komen ze beter terug op het hok

nee heb nooits meegedaan aan kleine dierententoonstelingen . zeker ga ik wel kijken als er een tt show is vind ik altijd leuk en meestal koop ik wel eits .ahhaha .....waar ik ze vandaan heb zaten ze in een voliere en kwamen niet buiten los .( dit duiven ras is niet makkelijk te krijgen vandaar dat die man ze ook niet losliet vliegen als het goed is en door gaat komen er tegen de kerst nog 1 koppeltje die komen dan uit duitsland mits alles goed door gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk ik begrijp het, bij ons zouden buren ook niet echt blij worden van losvliegende duiven en je hebt natuurlijk katten die ze mischien anders vangen.

Je hebt vast zo jonkies dat gaat bij duiven altijd zo snel vindt ik, en gaaf een koppeltje uit Duitsland

met allerlei soorten dieren zitten in Duitsland vaak top-kwekers.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...