Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Persoonlijke postzegel pompoen

Featured Replies

Geplaatst:

Sinds vandaag heb ik een eigen persoonlijke postzegel met de Blue Hubbard pompoen. Eerder heb ik 4 Halloween zegels gekocht.

Zijn er meer persoonlijke zegels met pompoenen bekend?

1158_26528472effca40a7ca095f4916b1711.jpg

1158_a6539c35ec07965956f1de7b3ec36971.jpg

Geplaatst:

wat is een eigen persoonlijke postzegel ?

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Een persoonlijke postzegel is een frankeerwaardige postzegel waar iedereen zijn eigen afbeelding of logo op kan plaatsen. De persoonlijke postzegel wordt gebruikt om de post een extra persoonlijk tintje te geven.

Bij de postdiensten van veel landen kunnen zegels gemaakt worden, in kleine oplages vanaf 10 zegels.

In Nederland en België zijn veel zegels gemaakt met allerlei onderwerpen, bijvoorbeeld ander fruit, fietsen, bankbiljetten, vogels, bloemen, gebouwen, mensen, enz.

Geplaatst:

owkee bedankt dat wist ik niet,

waarom heb je je hoofd er niet opgezet das pas persoonlijk.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Klopt een zeer fraai exemplaar van ongeveer 5,5 kilogram. Daarom verdient deze pompoen naar mijn mening 'eeuwige roem'. Daar vind ik een postzegel (en plaatsing op dit forum) zeer geschikt voor.

Geplaatst:

Leuk idee zeg...zo'n postzegel.

Je site is ook , heb m bij mn favorieten gezet

Geplaatst:

Leuk zeg. Ik vind die Halloween zegels ook erg mooi.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hey Madelen,geweldig nog een pompoenliefhebster erbij. Tof blog ook. En geweldige postzegels. ( Ik spaar postzegels, alleen vogels en pompoenen) Wil je zaden met mij ruilen, en plak je er dan zo`n mooie Blue Hubbard erop? Die postzegels, superidee!, laat ik voor mijn verjaardag maken, het zou alleen geweldig zijn als de likkant naar pompoensoep zou smaken

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Hallo Appelvouw

zaden ruilen is een leuk idee. Uiteraard gaat er dan een hubbard zegel op de envelop. Zelf spaar ik ook vogelpostzegels, alleen van mezen. Daarnaast spaar ik leuke persoonlijke zegels.

Er bestaan zegels met geur, alleen niet op de likkant, gevonden op internet:

Fruitige geuren op Duitse ’scratch-and-sniff’postzegels - april 2010 van Postzegelblog:

Ook dit jaar geeft Deutsche Post een serie liefdadigheidspostzegels uit. Dit jaar bijzondere want het zijn ‘scratch-and-sniff’ postzegels met fruitige geuren.

Citroen, blauwe bes, aardbei of appel zijn de vier fruitige geuren die per post kunnen worden verstuurd. Door over de postzegel te wrijven komt de geur vrij.

Hoe de postzegels worden gemaakt willen de Duitse overheid, de Deutsche Post en het federale printbedrijf niet zeggen.

1158_06606951b1b3d544b18d1cac264b281f.jpg

Geplaatst:

Mooi dat worden dan pompoenzaden. Op de jaarmarkt heb ik hier bij Kokopelli de volgende zaden gekocht: Chestnut Bush, Guatamalan Blue,courge Siam en de Futsu Black. Er zitten maar 12 zaden in een pakje, dus ik kan je hooguit twee zaden per soort aanbieden, ik heb er ook al aan anderen beloofd.

Geplaatst:
  • Auteur

Hallo Appelvrouw

Um... eigenlijk heb ik niet zoveel bijzonderen pompoenzaden. (Valenciano, Butternut, Pink Jumbo Banana, Sierkalebas Nest eggs). Kijk eens op

http://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/groentezaden&start=42#662 voor pompoenen

en http://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/bloemzaden&start=14#782 voor sierkalebassen (hier staan ook de hubbards tussen).

Zit er iets leuks voor je bij, dan kan ik het in januari mee bestellen.

Geplaatst:

Nou je hebt me toch iets te bieden, want Valenciano heb ik nog nooit gehad, en mijn Butternut-zaden zijn op. Dus die twee dat komt mooi uit. In welke van mijn zaden ben je geïnteresseerd?

Geplaatst:
  • Auteur

Hallo Appelvrouw

Ik kies voor: Guatamalan Blue en courge Siam.

Geplaatst:
  • Auteur

Deze 2 persoonlijke postzegels heb ik gespot.

De Halloween zegel is gekocht of geruild en de zegel van Uchiki Kuri heb ik zelf laten maken. De Uchiki Kuri is al opgegeten en was erg lekker.

1158_99bb82e1c3eaced53930e0a20c0529bb.jpg1158_099ad3d35f822311de079c28fc32e193.jpg

Geplaatst:

Geweldig leuk...mijn postzegelhartje klopt er sneller van...

Geplaatst:
Geweldig leuk...mijn postzegelhartje klopt er sneller van...

Ha, ha.... ik had toevallig dit weekend nog een gesprek (monoloog van mijn kant..) met mijn zus over zinloze verzamelhobbies: postzegels, olifantjes enzo... en ik ratelde dat je dan beter nog een moestuin als hobby kon hebben: praktisch, en je hield er wat aan over... ratel, ratel...

en nou zie ik ineens een kruisbestuiving van die twee, en ik vind het echt superleuk!!

(om kennis van te nemen, ik ga niet meteen postzegels verzamelen van groentes of zo... )

Geplaatst:

Wow! Goed voorbeeld van een uit de hand gelopen hobby!

Ik spaar theezakjes maar ik heb nog lang niet 50.000 verschillende! Ik denk zo'n 100 verschillende.

Geplaatst:

Dus vanaf nu iedereen de zaadjes in theezakjes in de carrousel envelop doen voor dennis

Geplaatst:

@Geedee

@Madelen Wow dat zijn er wel erg veel!

Ik heb gisteren het aantal verschillende theezakjes geteld en het zijn er 237, dat is iets meer dan ik verwacht had

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.