Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Las ergens dat de knolcapucien al geoogst kan worden. Ik ben dol op de knolletjes. Er zit nog niets aan... Is het tóch nog tevroeg? De aardpeer heb ik al in dunne plakjes gefrituurd; net chips, en lékker...

Geplaatst: (aangepast)

Ik neem aan dat je blad afgestorven was van je knolcapucien toen je ging oogsten ?

Aardpeer kun je nu wel oogsten maar daar wacht ik zelf nog wat mee dat blad ook beetje aan het

afsterven is

aangepast door Gast

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik zou wel wat knollen opgraven en vorstvrij wegleggen voor opnieuw te planten in voorjaar

maar knollen die je vergeet te rooien komen gewoon ook weer op, denk dat bij hele strenge winters

deze mischien kapot gaan maar eker niet winters als wat wij steeds laatste jaar hebben.

In iedergeval vindt ik geen opbrengst heel vreemd omdat juist 1 plant zo 3 tot 5 kilo opleverd,

ben je niet in de war met een van de andere tropische knol planten bv indianen aardappel ofzo ?

Geplaatst:

Ja ik bedoel meer 11stedentocht winters,

Planten van knolcapucien vindt ik trouwens heel mooi

echt een prachtplant, zullen vast meer mensen vinden als ze hem zien bloeien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...