Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb twee kiwibes-planten, actinidia arguta vrouwelijk, 'ananasnaya' die ik niet wil. Misschien iemand anders wel. Liefst tegen ruilgoed. Mijn tuin is officieel vol, maar voor iets leuks vind ik wel plek. Klimmers bijvoorbeeld kan ik wel kwijt, zoals onsterfelijkheidskruid of schisandra. Ik wil nog graag een zwarte bessenstruik 'Ben Sarek'. Maar ik hoor graag wat er beschikbaar is. 

De planten heb ik nu 2 en 3 jaar staan. De jongste heb ik al ruim uitgegraven. Hij zit met veel wortels in een 2-literpot en moet daar niet te lang in blijven zitten denk ik, vanwege de verhouding wortel/aarde. De andere staat nog in de vollegrond, naast een grasveld dus ik weet niet hoe makkelijk het wordt om de wortels goed uit te graven. Deze is 1,5 meter hoog, maar wordt tot 40 cm hoogte teruggesnoeid. 

De planten zijn nu in Kleef (20 minuten rijden van Nijmegen, maar je kan hier wel goedkoper tanken 😉), maar kunnen in overleg ook in Amsterdam worden opgehaald. 

aangepast door fre3ke

Geplaatst:

Hoi Fre3ke

Ik heb zeker interesse in de planten😀, woon ook nog eens bij je "om de hoek" (Emmerich)
Ik stuur je even een pb en dan praten we daar verder..

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic