Geplaatst: 28 november 20204 j Dit is mijn eerste jaar in de moestuin, ik heb grijze luis (met de mini witte vliegjes) op mijn boerenkool. Hun eitjes leggen ze aan de onderzijde op het blad, makkelijk af te wassen met zout water.. Maar heel smakelijk vind ik het niet, heeft er iemand tips - het liefst zonder chemicaliën? Ik had zelf gelezen dat OI-kers erbij planten zou helpen? Ik heb van de Welkoop ook een mengsel tegen bladinsecten, deze hielp tegen het koolwitje maar niet zo tegen deze mini witte vliegjes. Alle wijsheid en ervaringen worden gewaardeerd! 28 november 20204 j aangepast door missa92 grijze luis ipv witte vlieg - volgens google afbeeldingen
Geplaatst: 28 november 20204 j De makkelijkste weg is de weg van acceptatie. Om je vast op deze weg te helpen is hier wat leerzame info: Insecten – Je eet er een halve kilo per jaar van | wibnet.nl De moestuin van Patrijs
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.