Kruidje Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Heb net de eerste 2 van mijn in februari gezaaide witte bosaardbeien gegeten. Mmmmmm, heel lekker! Dacht dat het geen nut meer had toen ze kort geleden nog begonnen te bloeien. Was met alles (behalve het zaaien) te laat en bleven dus ook heel lang erg klein: verplanten, water geven, uitplanten... Ze zijn kennelijk niet kapot te krijgen. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Heb net de eerste 2 van mijn in februari gezaaide witte bosaardbeien gegeten. Mmmmmm, heel lekker! Grappig, dat zaaien van aardbeien, daar ben ik (nog) niet aan begonnen. Zijn de aardbeien wit of de bloemen? Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted November 8, 2011 Author Share Posted November 8, 2011 Allebei! Je kan voelen of ze rijp zijn. De vogels schijnen er niet aan te vreten. Ik begrijp trouwens dat bosaardbeien gemakkelijker te zaaien zijn dan gewone aardbeien. Het zijn wel lichtkiemers. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
elicabetje Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 heel herkenbaar, het ging bij ons alleen een paar weken sneller, en de aardbeien zijn lekker. hopelijk zijn ze volgend jaar wat vroeger en zoeter.het is een mooi plantje zonder uitlopers, althans nu in ieder geval. de vogels blijven er i.d.d. vanaf, zelfs onze vaste tuin merel, die er rustig oplos scharrelt terwijl je 1 meter van hem af aan het werk bent , wel leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts