Geplaatst: 7 uren geleden7 u 5 minuten geleden, woldistel zei:Een rol slakkenbarrière want diezelfde had ik al en die doet het goed.Altijd interessant! Welke heb jij?Ben ook heel benieuwd naar je ervaringen met de Bokashi. Ook hier telkens twijfel 'zal ik' (ik ben voorlopig voor het wormenhotel gegaan). Keep us posted! 7 uren geleden7 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik weet wat slakkenbarrieres zijn, maar er zijn diverse en ik vroeg @woldistel welke hij besteld had. Koper of wol, etc.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.