Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Morgen nog de aflopen van de glazen serre monteren, en her en der nog een akefietje afwerken.

De boel opruimen en de groenten en fruit die in emmers en bakken staan te wachten in de tunnelserre krijgen hun nieuwe woonst toegewezen

Geplaatst:

Ik dacht dat de montage in de prijs was inbegrepen?

Het resultaat mag gezien worden, dat heb je goed gedaan! Ik zou zeggen, ik neem er ook één maar ik heb vorig jaar 1 gezet (dat te klein is 10m²) en nu moet ik mevrouw overtuigen. Heb een excuus nodig...

Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/

Geplaatst:
Ik dacht dat de montage in de prijs was inbegrepen?

Het resultaat mag gezien worden, dat heb je goed gedaan! Ik zou zeggen, ik neem er ook één maar ik heb vorig jaar 1 gezet (dat te klein is 10m²) en nu moet ik mevrouw overtuigen. Heb een excuus nodig...

Effe de hooligan uithangen met een zware hamer is dat excuus genoeg?

Heb een beter idee, verwen je madame met een romantisch etentje en wat erna bij hoort en ben er zeker van dat ze zelfs meehelpt een grote nieuwe serre te plaatsen

Moest dat mislopen kan je in je serre van 10m² gaan wonen

ps montage was 500€, en dat deed ik liever zelf, heb wel een keer en zelfs meer gevloekt, de handleiding was te ambtenaarachtig geschreven.

Geplaatst:

Ik heb hier daarnet een mailtje gestuurd vanwaar die van u komt. Ben benieuwd wat hij zal aanbieden. Heb de maten 4x6, 5x6 of 6x6 opgevraagd. Dacht dat de montage zo'n 200€ zou kosten maar 500€ is wel wat veel ze. Dan ben ik geneigd het zelf te doen.

Ja voor dat etentje zal ze zich misschien op iets anders verwachten en als ik dan zeg, 't is voor een serre. Ja dan zal mij dat nog meer kosten De serre met een zware hamer stukslaan mmmm, dat zijn polycarbonaatplaten, dat gaat niet zomaar stuk.

Zo een hangtafel, besproeïng en andere accessoires dat binnen in de serre hangt, kunt ge dat ook krijgen bij hem?

Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/

Geplaatst:
Ik heb hier daarnet een mailtje gestuurd.

Zo een hangtafel, besproeïng en andere accessoires dat binnen in de serre hangt, kunt ge dat ook krijgen bij hem?

Op die mail gaat die antwoorden om te bellen voor de prijzen.

Hangtabletten en bakken enzo heeft die heb ik er zien liggen.

Besproeing weet ik niet, maar dat kunt ge overal goekoop verkrijgen.

Geplaatst:

Super kas ik vindt hem heel mooi, gaat heel vlug bij jouw.

Denk dat je straks flink schermen moet waneer de zon er weer is, dat vindt ik zelf nadeel bij glas maar ziet er wel

mooiste uit

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Borsalino,

Dank voor je verslag met de vele foto's! Weliswaar voor mij op dit moment niet echt toepasbaar (balkon van 3 M2). Iets om rekening mee te houden als ik (binnenkort?) ga verhuizen.

(En toch is Koninck lekkerder dan Palm )

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:
Borsalino,

Dank voor je verslag met de vele foto's! Weliswaar voor mij op dit moment niet echt toepasbaar (balkon van 3 M2). Iets om rekening mee te houden als ik (binnenkort?) ga verhuizen.

(En toch is Koninck lekkerder dan Palm )

De Koninck is voor mietjes, Palm voor echte venten

Geplaatst:
Super kas ik vindt hem heel mooi, gaat heel vlug bij jouw.

Denk dat je straks flink schermen moet waneer de zon er weer is, dat vindt ik zelf nadeel bij glas maar ziet er wel

mooiste uit

Heb nog een pot Temperzon staan, wel wat meer verdunnen dan de vorige keer die hing er na 3 jaar nog steeds aan.

Schermdoeken hangen is zo omslachtig, cropnet is er ook ideaal voor en kost geen drol, enkel dat ophangen.

Geplaatst:

Mooie kas Borsalino ! Daar ga je nog een hoop plezier aan beleven.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Ben verwend met kerst.. ..een week voor kerst kwam er ineens een bouwpakket aan.....had mn lief op marktplaats gescoord.....krijg dus een nieuwe kas...3x zo groot als mn oude ......ik denk dat al die paprika's die nu in de keuken staan, de doorslag hebben gegeven

Geplaatst:
Waar ergens geeft Geedee de afmetingen op?

Haha ben nog steeds dus pietzak

Ja ja..... Jij bent de pietzak Bor,

je hebt 3 ramen meer aan de zijwanden en door schuine wanden ook nog eens meer oppervlak

Mijne wordt iets van 18m 2

Maar ik heb m wel lekker kado gekregen

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hey Borsalino,

Ik vroeg me af bij wie je u serre hebt gehaald?

Want €1490 voor een bouwpakket (3,85m X 9,00m met 1 schuifdeur, 2 lange dakvensters en 2 korte dakvensters en 4mm tuinbouwglas) heb ik nog nergens gevonden.

Heb prijzen achter prijzen gezocht verschillende leveranciers[ACD,Euroserre,Ficlair] en daar zit je al een prijzen van €1000 voor nog geen 7m² serre prijslijst-acd18261327535050.png

Enkel deze van de makro vindt ik nog best betaalbaar als is de goothoogte nogal klein:

serre-uranus-257x445cm67831327535390.jpg

Ik had graag iets gehad van een 3,35m x 6m met een goothoogte van toch zeker 1m80 en 4mm tuinbouwglas. Zoiets als dit:

serre-3,35m-x-6m47711327535494.jpg voor een €1200 maar waar vindt je zoiets

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...