Geplaatst: 17 maart 20214 j Gezocht, zaden van de puntarella. Heb jij dat dit jaar gekocht en wil je een half zakje met mij delen?( er zitten vaak honderden zaadjes in genoeg voor enkele jaren.) Ik betaal natuurlijk het halve zakje en de postzegel, of stuur je iets terug, bv tomatenzaad. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 maart 20214 j Dat heb ik jaren geleden gekregen (ook via het forum) en gezaaid. Heb het helaas niet meer, anders had je alles zo mogen hebben. Ik vond het niet zo lekker namelijk.
Geplaatst: 17 maart 20214 j Wat bedoel je Jet? Die kan je gewoon bestellen bij van der Wal Of verstuurt die niet naar jou? Zal ik dat voor je doen? Stuur ik het wel door. Kleine moeite. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 17 maart 20214 j Auteur Ja joh ik zie het, ik had ooit zaden, een groot pak, veel te veel en na een paar jaar is het zaad over datum. En ik had een veel hogere prijs in het hoofd. Dus ik dacht een pakkie delen. Maar dit is een mooie aanbieding, ga ik doen, ze versturen het wel naar mij, merci, toch bedankt😀 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 maart 20214 j Ik heb het wel maar het zaad is niet zo nieuw meer, dus geen idee of dit veel in kiemkracht inboet.... wil best wat opsturen.
Geplaatst: 17 maart 20214 j Auteur Dank je wel ik ben al bezig het bij een zaadbedrijf te bestellen.📮📬✉️ We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.