Geplaatst: 10 december 201113 j Piepschuim ook isomo genoemd. O. Dank je..kan je die kopen? Zitten de plantjes er dan warmer bij of wat is het voordeel? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 december 201113 j Denk gewoon dat het is dat ge die bakken verniet op de kop kunt tikken.De mijne heeft vis ingezeten van de Hanos.Ik gebruik die om witloofpennen en wortels in te bewaren. En zijn ze stuk werp je ze weg. Heb wel die isomo bakken maar denk de prei te zaaien in de aardbeibakken, die kunnen alleens eens tegen een stootje en verplaatsen makkelijker.
Geplaatst: 27 december 201113 j Als ik goed begrijp (dat weet ik nog niet 100% zeker) werken ze in Zweden met veel meer met verschillende pootuitjes dan wij kennen, bv begrijp ik dat ze daar ook voor zilveruitjes pootuitjes/kraaltje werken deze plant je vrij dicht op elkaar omdat zilverui natuurlijk klein blijft, in iedergeval lijkt me dat veel gaver en succesvoller dan zaaien en ga ik proberen deze te krijgen, ook bv voor de superuien lijken hun een pootui te kennen.Lijkt me zeer handig maar vreemd dat wij hier geen pootuitjes kennen voor deze soortjes en moeten zaaien. Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.