Eva Geplaatst: 27 april 2012 Auteur Geplaatst: 27 april 2012 Om planten te krijgen gaat er ook wel wat sneuvelen.De hoogte 150 tot 200 mtr.Goed jaar met zon krijg je bloemen,niet elke jaar.Daarom begin ik al vroeg om planten te krijgen ,om zoo ook bloemen te krijgen. De breedte is 0,50 cm .Je moet ze wel beschut neer zetten.De rode kamperfoelie stek kan je wel krijgen .Heb vorig jaar div gestekt en er is één aangeslagen en heeft er alweer twee blaadjes erbij. beschut neerzetten zeg je?...barst, ik had een vrij open plekje voor ze gereserveerd! ik moet maar even zoeken dus...ik wil de rode kamperfoelie graag hebben maar als je maar één stek hebt, wil je die dan niet zelf houden?Hoi Eva, ik heb ze er afgehaald,wel 7. Maar het wil in ieder geval wel. oh! enthousiast zijn ze dus wel !!
jeanne-heijmans Geplaatst: 27 april 2012 Geplaatst: 27 april 2012 Ha ha absoluut, deed me wel pijn om ze er af te halen, ze deden zo goed hun best. zo klein en dan weg. een heb ik er nog gelaten ik zie wel of het te zwaar wordt,anders verwijder ik die ook. ze hebben nu 4 bladparen,maar nog niet echt stevig. heb er vandaag wel een bamboe stokje naast gezet, want hij viel wat om. zal blij zijn als ik hem 20 mei af kan leveren, ben zo bang dat ik het verkeerd doe. maar doe heel erg mijn best.
Eva Geplaatst: 27 april 2012 Auteur Geplaatst: 27 april 2012 en dat is het belangrijkst Jeanne ook al zou het nu mislukken ben ik toch heel blij met de moeite die je gedaan hebt
thea Geplaatst: 27 april 2012 Geplaatst: 27 april 2012 Wij hebben een grote rode kamperfoelie daar heb ik hem van gestekt. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Dutchess Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Hai Thea, Hier nog een grote kamperfoelie fan! Mijn moeder zegt altijd dat alleen de witte/gele geurt. Weet je hoe dat zit met jouw rode? Die is natuurlijk qua uiterlijk wel erg fraai. Ik heb afgelopen najaar kamperfoelie gestekt waarvan er 4 (in het water nota bene) zelfs de vorst hebben overleefd. Wat een sterke plant zeg! 5 stuks zijn aangeslagen, die ik binnen had staan (op de koele vloer) het beste en nu staan ze in de tuin. Geen idee of dat goed is, maar dat zien we vanzelf. Het doel is om ze door het betongaas van onze nieuwe schutting te laten groeien. Van mij mogen ze de hele schutting overnemen hihihi
thea Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 DE rode geurt ook,de nachtvlinders bezoeken deze klimmer.De rode is binnen in de bloem wit/geel.Heb je gestekt via potje water? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
jeanne-heijmans Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Vandaag heb ik je komkommer,in iets grotere pot gezet,en lekker gevuld met nieuwe potgrond,ook de snack komkommer.
Jorieke123 Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Deze hoek gaat binnenkort op slot, je kunt nieuwe updates hier plaatsen: www.moestuinforum.nl/blog Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten