Robert85 Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Heb nu paar jaar samen met mijn vrouw een biologische moestuin. Water geven met een gieter is soms best tijdrovend en 200 liter vat volpompen duurt ook wel even met de hand. We hebben besloten om te zoeken naar een waterpomp op benzine 4 takt. Nu ben ik daar niet zo in thuis qua merken en kwaliteit. Honda is de top denk ik. Maar dat vind ik teveel geld. Nu kom ik ook veel goedkopere tegen. Zoals Güde, Kibani. Nieuw 130 - 150 euro. Maar is dat wel wat? Ik zit 15 meter van een aansluitpunt. Tuin is 70 m2. Wie heeft er advies voor mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 30, 2021 Share Posted April 30, 2021 hi welkom! kan je niet adviseren over een motorpomp maar.... die dingen maken veel herrie... en hebben regelmatig onderhoud nodig... en brandstof... dus heb ik gekozen voor een 2e hands zonnepaneel met 12 V bootpompje en dikke slang, goed voor 6 m3 op een zonnige dag, samen euro 50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts