rorror Geplaatst: 22 mei 2021 Geplaatst: 22 mei 2021 Perenboompjes hier hebben allemaal windschade aan het blad. Zo ontzettend lelijk aanzicht nu. Bah Wat zou ik kunnen doen, om bij de volgende wind minder schade te hebben? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Patrijs Geplaatst: 22 mei 2021 Geplaatst: 22 mei 2021 Een windsingel van Zwarte Els en Populier aanplanten? Quote De moestuin van Patrijs
weknow Geplaatst: 22 mei 2021 Geplaatst: 22 mei 2021 5 uren geleden, rorror zei: Wat zou ik kunnen doen, om bij de volgende wind minder schade te hebben? Troost: Het jonge blad heeft er vooral last van. Er komen nog nieuwe en mooiere bladeren en die zijn minder gevoelig voor van die zwarte randjes. (Ik zie de schade niet goed op je foto, maar zwarte en lelijke bladeren is het nromale beeld bij storm in het voorjaar...) 1 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
rorror Geplaatst: 23 mei 2021 Auteur Geplaatst: 23 mei 2021 22 uren geleden, Patrijs zei: Een windsingel van Zwarte Els en Populier aanplanten? Gaan we doen, help je me even herinneren over een jaartje of 30 als die bomen volgroeid zijn. Dan weet ik of het geholpen heeft. 20 uren geleden, weknow zei: Troost: Het jonge blad heeft er vooral last van. Er komen nog nieuwe en mooiere bladeren en die zijn minder gevoelig voor van die zwarte randjes. Dat is fijn. Zal de peer alle kapote bladeren vanzelf afstoten de komende weken? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Charly Geplaatst: 24 mei 2021 Geplaatst: 24 mei 2021 Heb precies hetzelfde probleem. Heel veel kapotgewaaid. Ook van ander jong en mals blad. Het is dus blijkbaar - tenzij je flink geduld hebt - gewoon een kwestie van accepteren en wachten tot het blad wat ouder & sterker geworden is. Dank voor het uitvragen. Ook weer wijzer van geworden! 1 Quote wees bevriend met kleine dingen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.