Edje Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 (aangepast) ik heb in een opwelding veel te veel zaadjes besteld , nu blijkt echter (na zeggen van veel buren) dat ik veel te veel zaden heb. nu heb ik van alle zakjes deze verdeeld in 5 zakjes , dit is bijvoorbeeld bij sla 100 zaadjes ongeveer per zakjes idem andijvie ,spinazie etc.Paprika en pepers verpakt per 25 zaden.Meeste spullen houdbaar tot jan 2013 en anders staat het op de "nieuwe verpakking".Heb nu 3 schoenen doosjes vol zaden ex bonen knollen en of stekken. zaadjes zijn oa.Prei Zwisterse Reuzen 1 zakje á +/- 100 zadenPrei Winter Reuzen 1zakje á +/- 100 zadenPompoen Gele Reuzen 3 zakjes á 4 zadenPaprika Yolllowonder 3 zakjes á +/- 25 zadenPaprika Califoniawonder 5 zakjes á +/- 25 zadenSpaansepeper 8 zakjes á +/- 25 zadenAndijvie breedblad 1 zakje á +/- 100 zadenChinesekool 1zakje á +/- 100 zadenBloemkool lecerf 1zakje á +/- 100 zadenBloemmkool alpha 1zakje á +/- 100 zadenSla meikonigin 1zakjes á +/- 100 zadenSla zwart duits 3zakjes á +/- 100 zadenAugurk kleine groene 3 zakjes á +/- 25 zadenWortelen maxi 4 zakjes á +/- 100 zadenUien strogele 1 zakjes á +/- 100 zadenUien barletta 2 zakjes á +/- 100 zadenUien Brunswijker bloed rode 2 zakjes á +/- 100 zadenUien Noordhollandse rode 2 zakjes á +/- 100 zadenBosui Witte 3 zakjes á +/- 100 zadenSpinazie norres 15 zakjes á 2 gram ongv 100 zadenSpinazie reuzenblad 20 zakjes á 2 gram ongv 100 zaden update 1 jan 2012 17:00 ik probeer de lijst zo goed mogelijk update te houden , maar kan zijn dat door de vele vragen en pb's ik tijd te kort kom af en toe. Stekken , bollen etc heb ik niet te ruil .... heb al hoop enveloppen klaar liggen , en probeer deze als ik alle gegevens van men heb dit as vrijdag te verzenden . 1 januari 2012 aangepast door Gast Quote
Edje Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 ik probeer vanavond een lijstje te maken wat aanwezig is. voor men die nog geen ruil spullen hebben , zal ik het op prijs stellen als men bv een postzegel toedoen .ben op 1 zegel na er al doorheen. momenteel klopt bovenstaande lijst denk ik al niet meer daar er ondertussen meerdere mensen al naar diverse zaadjes gevraagd hebben. Quote
Edje Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 heel veel: paprika california wonder yolo wonderSpinazie amsterdamse reuzenbladspinazie norespeper cayenewat andere spul enkele zaadjes nog , verpakt in 1/5 deel van oorspronkelijke inhoud. Sla hildesla zwart duitssla meikonigin wortelen amsterdamse prei diverse andijvie pompoen reuzen mix voor de rest nog een hoop om op te noemen maar merendeel standaard zaadjes? Quote
Odile aus Bocholt Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Hallo Ed, Helaas heb ik niets te ruilen, want sinds een paar maanden heb ik een moestuintje bemachtigd, dus nu naarstig op zoek naar allerlei leuke kruiden, planten, groenten en bloemen! Ik woon in Doetinchem, ben regelmatig in Almere- is dat in de buurt van jou?- en heb een moestuin in Bocholt, jawohl Deutschland!, ik woon er slechts 40min. vandaan. Laat je me svp even weten waar de postzegel(s) naar toe moeten indien je nog zaden overhebt? Lijkt me geweldig. Ik ben net lid geworden van dit forum, dus ben nog op onderzoek uit hoe dit allemaal werkt-m.a.w. beter in schoffelen dan computeren.alvast een fijne jaarwisseling,groeten, Odile Quote
Edje Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Geplaatst: 1 januari 2012 @ Odile ik stuur je zo wel een mail Update van lijst 1-01-2012 17:00 Meschien op korte termijn ook aanvulling van lijst , daar ik de inhoud van 2 tuinen heb over genomen en bij 1 bakken vol zaden nog aanwezig was , en de eigenaar meerdere stekken op het landje heeft staan , alles moet daar weg voor eind april anders ploegen/frezen ze alles onder. Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 22 januari 2012 Geplaatst: 22 januari 2012 Hallo Edje, als je nog zaden wilt ruilen wat zoek je zelf om te ruilen? Iets aparts? Wil je iets echt hebben?Ik zou graag wat zaden willen ruilen. Quote
heidike_21 Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Ik heb wel intresse in de prei winter .Kan ik die nu nog zaaien ? Dit is mijn ruil lijstje * Stamslaboon contender* Mechelse trots* tomaat Toscana F1* Peterselie commun 2* Radijs De 18 jours* Kropsla Hilde 2* Wortelen Juwarot* Wortelen Amsterdamse bak* Suikermais* Watermeloen Sugar baby* Tomatenboom* Hennep , vezel* Vrouwenmantel* Hysop*witte uitjes* hollandse veldsla* spinazie wintertyp Mijn lijstje is nog langer Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.