Jorieke123 Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Toch jammer (voor jou ) dat je te laat was met inzenden Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Frans Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Lach maar Jorieke . Als je eens wist wat voor frustraties zoiets geeft. Huilend in slaap vallen . Even later weer wakker worden door dat natgehuilde kussen . Piekeren piekeren en nog eens piekeren hoe dit kon gebeuren. Het ergste van alles is dat ik nooit meer onbevangen een aubergine zal kunnen eten (O nee wacht ... vergissing , ik lustte die dingen toch al niet). Maar zonder gekheid , gefeliciteerd met je mooie resultaat in de buitenteelt en Jorg natuurlijk ook met zijn uitstekende prestaties in de kas. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
geedee Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Proficiat prijswinnaars! enne....de mensen die op de 2e plek zijn ge-eindigd, mochten assisteren bij die reis naar een warm ver land....toch?? (koffer dragen, vliegtuigstoel uitzoeken, drankje halen tijdens de vlucht, koffers naar het luxe resort brengen, ter plekke de excursie diepzee duiken in tropische wateren boeken, enz enz Quote
thea Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Waar is de grote beker van de TEELWEDSTRIJD?? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
renate Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 Alle winnaars, Gefeliciteerd! Ik keek net pas weer en zag dat ik voor de buitenteelt op de 5e plek stond. Vindt ik niet slecht voor een beginner. We zitten midden in een verbouwing, we gaan verhuizen naar een huis met moestuin bij de deur en een hele grote Wintertuin (ong 25 vierk. meter), Dus ik ben benieuwd wat volgend jaar de wedstrijd wordt. Erg leuk dit.... Quote
HuubvG Geplaatst: 9 november 2012 Geplaatst: 9 november 2012 Gefeliciteerd winnaars!Ik meet nog dagelijks de enige aubergine die nog aan de inmiddels bijna verlepte planten bungelt op, als een soort vastgeroeste gewoonte, ik zal de planten eens opruimen, want ze zien er niet meer uit. Eigenlijk wel trots om de 4e en 6e plaats voor buitenteelt veroverd te hebben, volgende keer doe ik graag weer mee. Dat niet alleen, het was de eerste keer dat ik aubergines kweekte, ik heb de smaak letterlijk en figuurlijk te pakken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.