Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

20 jaar geleden hadden we een eenvoudige water 'timer' die niet op de basis van tijd maar op basis van een instelbaar aantal liters werd afgesteld. Ongeacht de waterdruk op de kraan dus altijd hetzelfde resultaat. Het ding is al jaren zoek en ik wil me een nieuwe kopen, maar kan dat niet meer vinden. Iemand een idee?

Geplaatst:

Ik ken dat waterslot principe, moet er inderdaad afgehaald worden voor de reset. Is niet zo handig en het volume moet ook altijd weer hetzelfde zijn.

Die meter van toen was in te stellen met een knop gelijkaardig aan wat vandaag op die eenvoudige timers te vinden is. Alleen stonden er liters aangeduid en zat er een klein mechanisme in de rechthoekige doos zoals in een watermeter. Het ding was dus helemaal mechanisch, geen batterij, knopjes of schermpje of zo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...