Ruitertje Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Weet iemand een goede site of winkel voor druivenplanten en watermeloenplanten. Ik heb gekeken op vreeken.nl maar daar staan allerlei soorten op. Ik wil de druiven die je in de winkel koopt, zulke planten. Witte, rode en blauwe. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Frank Houweling Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Voor de druiven uit de winkel moet je in Afrika gaan wonen; daar is het weer warm genoeg. Heb je een kasje? Probeer eens Frankenthaler! Die ligt ook nog wel eens in de winkel. Nederlands druivenrassen zijn ook erg lekker, maar de druifjes zijn gewoon iets kleiner. En waar je ze kunt kopen.. Ik maak maar geen reclame voor mezelf Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
geedee Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 (edited) Die kun je Het beste bij Frank kopen.... http://www.fruitbomen.net/ kun je altijd via t forum nog om advies vragen (Ik zal dat balletje maar even inkoppen...zijn er nog aandelen? ) Edited January 6, 2012 by Guest Quote
Ruitertje Posted January 6, 2012 Author Posted January 6, 2012 Haha frank een beetje reclame is niet erg Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Recommended Posts