hebeentuin Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 (edited) Hoi Allemaal, Op internet vond ik als oorzaak teveel water of een voedingsterkort. Het vreemde is dat de boerenkool die onder het gaas staat amper tot geen geel blad heeft. Wat denken jullie dat het is? En wat zal ik er mee doen? Ik heb hier nog brandnetelgier staan en ook rabarbergier. Edited August 13, 2021 by hebeentuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanne heijmans Posted August 14, 2021 Share Posted August 14, 2021 Ach gossie,als je die van mij ziet,zijn al lekker groot.maar die ik in de moestuin heb staan,groeien ook niet zo hard,ook gele bladeren en weer slakken.de andere staan aan een zijkant,en heb de grond hetzelfde behandeld,dus snap er ook niks van.ik volg dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 15, 2021 Share Posted August 15, 2021 nou, denk ik ook, te nat of tekort, onder gaas is iets droger en iets warmer je zou de grond 25cm schuin kunnen inprikken op handbreedte van de stam en evt brandnetelgier geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts