Jorieke123 Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Geplaatst: 23 februari 2012 (was inderdaad voor jou/jullie wezen kijken ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nicolette Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 Nou was vandaag bij de kringloop maar helaas. Ze zijn wel alles opnieuw aan het indelen zag ik dus wie weet. Ik hou het in de gaten voor je. Quote
Thessa Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 eindelijk !!!!de wonder pan is binnen !!!jeehhhhaaa zo meteen gaat de pan op de kachel met broeder en daarna een brood voor morgen ben zo benieuwd Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
geedee Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Nou ik ook...vooral naar je foto's Succes! Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Zeer benieuwd Thessa! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
draadman Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Appelvrouw staat er nou eentje op mp voor 15 eurie,s snel mailen en inpikken dei handelMaasbracht limboland is niet ver bij jou vandaan Quote
Thessa Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 en appelvrouw heb je hem ? bij ons is de eerste cake gelukt en op voor dat er een foto van gemaakt was wel even puzzellen met het vuur hoor, ik denk dat ie echt bulderen moet blijven om boven de 100 graden uit te blijven komen, als ie half brand moet die pan wel 2 a 2.5 uur er op , de cake op vol vuur was klaar met 1.5 uur toen kwam de thermometer soms boven de 120 uit en verder ging ie niet en ook onhandig; de vul opening van de kachel zit oorspronkelijk boven in ( er zit dus ook een gaatje in die deksel waar soms roet door heen komt, die moet dus niet onder de opening van de pan, anders komt de vuile lucht op de bv cake....aarrggg ) nu kunnen we met veel gepriek wel aan de voorkant vullen, maar dat is niet gemakkelijk.maar goed het is uiteindelijk gelukt de cake op recept gemaakt die bij de pan geleverd werdt, was lekker maar ; wat is ie laag/ klein wel lang en rond dus, handig om te bewaren....dhuu worden dikke plakken van gesneden is ie snel op ha ha volgende maar eens met dubbelle hoeveelheden proberen en dan de ene helfd uitdelen of invriezen. morgen wil ik een tulband proberen, zal het fototoestel klaar leggen Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
bonnie f Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 eindelijk !!!!de wonder pan is binnen !!!jeehhhhaaa zo meteen gaat de pan op de kachel met broeder en daarna een brood voor morgen ben zo benieuwd Oh, wat een jeugdsentiment. Niet je pan maar de broeder. Met stroopsaus. Mijn oma kwam uit noordholland, zij maakte het. De volgende dag opbakken. Jammie. Ach, mijn lieve oma met haar mooie noordhollandse accent. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
helena Geplaatst: 15 april 2012 Geplaatst: 15 april 2012 Alho wonderpan gekocht op rommelmarkt voor 0,50 ct. Kwam er thuis achter dat er een vlamverdeler in hoort. Zou het ook werken met zo'n plat zwarte vlamverdeler? Heb wel 2 onderkanten ( met gaatjes erin ), voor wie die mist . Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 april 2012 Auteur Geplaatst: 15 april 2012 Dat is alsnog een mooie prijs! Probeer wat uit, wie weet gaat het super zo.Jammer dat we de kachel nog maar heel even aan hebben elke avond. En dus niet heet en lang genoeg voor de wonderpan (of voor de ketel met water) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Alho wonderpan gekocht op rommelmarkt voor 0,50 ct. Kwam er thuis achter dat er een vlamverdeler in hoort. Zou het ook werken met zo'n plat zwarte vlamverdeler? Heb wel 2 onderkanten ( met gaatjes erin ), voor wie die mist . Mooie aankoop Helena, en volgens mij gaat het prima met een vlamverdeler!Ik blijf zoeken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
helena Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ik blijf meezoeken Jet, koninginnedag, wie weet Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.