Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wonderpan op de houtkachel

Jorieke123

Aanbevolen berichten

Hierbij de foto van mijn eerste experiment, kant en klare kruidkoekmix met een handje walnoten van eigen boom.

Ze staan regelmatig op marktplaats en nieuw kan je ze ook kopen voor 34 euro ongeveer. Of bij de kringloop als je mazzel hebt

716_707cffa97f457662c927bab3dec8d9b7.jpg

resized_resized_716_1e898067ecb02d15a3a7c77daaac2bd3.jpg

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorieke, als het goed is heb ik er nog ergens 1 staan, moet wel ff zoeken in de rommelkelder.

Ik denk dat ik hem niet heb weggegooid in een opruimwoede

Je mag hem zo van mij hebben. als ik op de moestuindag kom kan ik hem meenemen,

Of ik verstuur hem als je dat te lang duurt Hij weegt bijna niks maar is wel pakketpost

Link naar reactie
Delen op andere sites

t is inderdaad geen glas, lijkt wel plastic, volgens een vriendin is het mica. Maar hoe of wat maakt denk ik inderdaad niet zoveel uit, als t gat maar dicht is anders verlies je teveel warmte.

En neen geen water in de onderste pan, alleen lucht. Supereenvoudig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pan plus cakebeslag staat nu zo'n 2 uur op de kachel... Ik mag niet te vaak spieken zeggen ze (dan zakt de boel in), maar ik heb net gekeken en het lijkt nog niet op een cake

De temperatuur is vrij lang net geen 100 graden geweest (op de kachel, geen idee hoe warm het dan IN de pan is). En nu heb ik de kachel wat opgestookt. Ik schat dat hij nu ongeveer 135 graden is. Mijn thermometer gaat maat tot 130. Ik zal even een andere zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...