Jorieke123 Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 Geen idee hoe warm het in Hongarije is... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
boerinnetje Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Geplaatst: 28 januari 2012 Tja ze moet misschien even de pootjes strekken nee,ze is niet meer teruggegaan op nest Quote Hongaarse groeten van Linda
boerinnetje Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Geplaatst: 28 januari 2012 Geen idee hoe warm het in Hongarije is... nou,het vriest hier snachts,maar overdag lijkt het wel lente,we hebben al twee weken lenteachtig weer,we zitten smiddags buiten in de zon,wat trouwens niet normaal is hier hoor,maar we genieten er wel van.overal zijn al lammetjes en geitjes geboren,dus heel gek was het niet. Maar ik zal nog even mijn geduld moeten oefenen. Quote Hongaarse groeten van Linda
hansm Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Je kan ook een x mischien van iemand broedmachine lenen of eieren bijleggen,volgens mij is opvoeden van ganzenkuikens heel tof, al schijnen het dan wel heel brutale rakkers te worden,maar ook heel aanhankelijk. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Opvoeden van ganzenkuikens is LEUK! Daardoor hebben wij nu 2 vrij tamme ganzen, de 2 mannetjes zijn al minder tam. Ik zou het zo weer doen, echt errug leuk. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
boerinnetje Geplaatst: 29 januari 2012 Auteur Geplaatst: 29 januari 2012 onze broedmachine is bezet,er liggen brahma kippeneieren in.Onze eerste keer met de broedmachine,geen idee of het gaat lukken.ze liggen er nu 12 dagen in. Mocht het goed lukken en er kuikens uitkomen, dan gooi ik zeker een paar ganzeneieren erin. Quote Hongaarse groeten van Linda
Jorieke123 Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Ganzeneieren zijn wel stukken lastiger om in de machine uit te broeden vond ik. Je moet ze tussendoor meerdere keren natmaken bijv. Ik weet niet meer waar ik de beschrijving vandaan had... Het was hier ook niet gelukt, maar dat kwam omdat de eieren die we hadden besteld, niet bevrucht bleken. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gast jack Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 het is wat moeilijker om eenden en ganzen eieren via een broed machine uit te broeden ( maar het kan wel )ganzen en eenden eieren moeten namelijk dagelijks gelucht worden .dit luchte moet je ook niet vergeten . Quote
hansm Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 O tof dat je zelf broedmachine hebt, Over broedmachine daar vindt ik altijd zo enorm verschil in zitten, je hebt spotgoedlope en hele dure, is ook beetje wennen/oefenen en juiste manier zoeken of truukjes ontdekken, maar internet staat vol met tips per vogelsoort.En als je eieren toch niet eet dan kun je ook zoveel oefen als je wilt ermee. Quote Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.