Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

wie kan mij vertellen hoe dit boek heet, het is een Engelse geloof ik. Het word weer gegeven in opbrengst per plant i.v.m. ontwerp tuin.

Geplaatst:

Naarvaanleiding van de eerde bijdrages in dit draadje, die courgette triggert me. Wat is 'jong plukken'? Betekent dat dat hetcal kan als ik een mini curgette van 5 cm heb? (Bij wijze van spreken)

Maw wat is de min,ium pluk lengte?

Geplaatst:

Naarvaanleiding van de eerde bijdrages in dit draadje, die courgette triggert me. Wat is 'jong plukken'? Betekent dat dat hetcal kan als ik een mini curgette van 5 cm heb? (Bij wijze van spreken)

Maw wat is de min,ium pluk lengte?

Geplaatst:

Cees, van de courgette kun je zelfs de bloem eten, dus een vrucht van 5 centimeter zeker ook wel. Je kent het wel denk ik: gevulde courgettebloem, of met een deegjasje gefrituurd? Daar zit dan een ieniemini courgetje aan, als je de vrouwelijke bloem daarvoor zou gebruiken. Schijnt bijzonder lekker te zijn. Ik ga het niet beleven want mijn man houdt absoluut niet van courgette, dus ik ga ze niet verbouwen....

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:

Yippie!

Heb nu de eerste plant in bloei staan.

Kiekeurig type, die man van jou?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic