Jump to content

Groentje ☺

EllenvD
 Share

Recommended Posts

Hai allemaal,

Wat een prachtige verzameling aan kennis op dit forum, wow!

Mijn naam is Ellen en ik tel 59 jaren levenservaring. Op het gebied van moestuinieren ben ik echter een groentje!

Ik ga volgend jaar verhuizen naar een deel van een boerderij en mijn doel is om o.a. qua voedsel zoveel mogelijk zelfvoorzienend te worden. Een prachtig, leerzaam en uitdagend pad te lopen dus. Ik heb er ontzettend veel zin in om dichter bij de natuur te leven (al eerder gedaan) en slurp alle informatie van kenners en ervaringsdeskundigen als een spons op.

Mogelijk kom ik situaties en oplossingen tegen die voor jullie nog helpend kunnen zijn, maar vooralsnog moet ik soms verschrikkelijk om mezelf lachen in mijn leerproces. 

Zo kwam ik er proefondervindelijk achter dat je handen na het pellen van walnoten gitzwart worden. Heel charmant als je veel mensen spreekt voor je werk! ☺

Afijn, ik ga jullie geïnteresseerd volgen en zal af en toe misschien ook wel om informatie vragen. Alvast dank voor het meedenken en foto's volgen later.